Og da kan jeg ønske god morgen fra The Private Room på Changi. Muligvis til en viss glede for blant annet RoadKing kan jeg melde om forviklinger som har bragt pulsen atskillige slag over hvilepuls. Uten å tenke for mye på logistikken «outside/airside» hadde jeg nemlig tenkt meg en økt på en gym siden jeg har 16 t stayover her på Changi.
Oppsøkte dermed F-innsjekken og lurte på hvordan jeg skulle håndtere gymtøy, koffert (som av nevnte årsak var sjekket til SIN og ikke helt frem til AKL)
For da den hjelpsomme damen der halte passet mitt gjennom «den makeløse maniken» begynte hun å mulle om New Zealand ETA. Jada det er koblet til passet mitt, sa jeg (må jeg innrømme,-nesten belærende) Ja se der fikk Fanden fordi han var dum og ikke beregnet sitt publikum. «Men har du ikke printer det ut også?»sa hun. Kanskje, sa jeg litt spakt og bladde, etter hvert nokså febrilt i papirene mine: ingenting å finne der. frem med Ipaden hvor min nokså heftige strøm av e-poster pushes.
Men e-post-klienten påIPad har ingen søkefunkjon, og bekreftelsen var ikke å finne, så jeg måtte etter hvert over på plan c og d: belastningene på hhv AmEx og SAS MC. Heller ikke der noen oppmuntringer. Til slutt måtte jeg altså fyre opp lap-top’en, og endelig. der åpenbarte det etterlengtede brevet seg.
Det er nå behørig avfotografert, jeg har fått en Bloody Mary å roe nervene på, og skal snart ta meg en dusj før jeg tar en sightseeing tur inne i selve byen.
Avgang til AKL med A380 (suiter) i kveld. Noen som lurer på planene om trim? De er foreløpig lagt på is. Jeg har allerede hatt puls oppe på «cardio» nivå i dag
Og mat skarrem ha! -For eksempel «dim sum delight»
Last edited: 26. nov 2019