Å kjøpe airline miles?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av benjaminbr13, 25. april 2019.

1. benjaminbr13

benjaminbr13 Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Hei
    kan være at dette har blitt spurt om eller luftet på forumet før, men finner ikke noe.

Er det noen som har erfaring med å kjøpe miles/poeng fra nettsider? Ikke fra selve flyselskapene
    Tenker at det er litt risky, men lurer på om det er mulighet for å gjøre det liksom..:p

Eller hvis det kommer tilbud på miles/poeng, kam det gjerne postes her:)

Travv liker dette
  2. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Fungerer dårlig med Eurobonus og Flying Blue da både SAS og KLM/AF tar betalt for å overføre poeng mellom ulike bonuskonti. Point sharing på Eurobonus fungerer, men er kanskje ikke noe en vil gjøre med fremmede med mindre den andre skal selge alle poengene sine til deg... Et bedre alternativ er kanskje at den andre kjøper EB-billetten på sine poeng og du betaler han. Da sitter du dog med en annen risiko - den andre har jo muligheten til å avbestille den før utreisen..... Det finnes for øvrig en egen tråd for salg av poeng her

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det finnes jo også disse nettsidene som selger poeng fra stjålene kontoer.
    Jeg ville holdt meg langt unna slikt..

Shyneno liker dette
  4. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan følge med på Avianca 2 x miles + XX% promotion sale on miles. Jeg er også medlem av Alaska Milage Plan og de har også salg på poeng for en billig pris.

For ellers kan du følge med på salg av SPG ponits fra programmet starwood preferred guest programmet, de kan supplere Amex Awards med at du kan sende dem til flere flyselskaper innenfor alle alliansene. Hvis du overfører 20.000 Starpoints til ett selskap, så får du 5000 poeng bonus, så 60.000 poeng overført i bolker på 20.000 poeng gir 75.000 poeng også kan du overføre Amex poengene til samme selskap, på denne måten kan du overføre poengene til En partner som gir god pris på Emirates First Class og fly dem :cool:

Generelt så er det ikke så mange på dette forumet som vet så mye om disse mulighetene sånn som å kjøpe SPG Poeng ved Kampanje for å flippe telleren til SAS over 200.000 Poeng for MC premium, så når det gjelder slike ting er Flyerstalk forumet mye bedre til dette, og det er der jeg har lært hva jeg som europeer kan gjøre med amerikanske program, så de tipsene på amerikanske forum er ikke helt dødt, men ignorer alt det snakket om kredittkort så går det bra :)

Last edited: 29. april 2019
  5. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,519
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til med det. Starpoints finnes ikke lengre, etter at SPG ble slått sammen med Marriott.

6. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Får oppdatere info, her er en nyere artikkel angående marriott

Lenge siden jeg har hatt eget behov for dette. Uansett hvis du oppdaterer deg og på det å kjøpe poeng så finnes flere smutthull på å fa tak fleksible poeng på lovelig og trygg måte. Her på IF vil du typisk få ett problemorientert svar som @mathiasfe gir på dette, så bruk heller Flyerstalk når det gjelder info om å kjøpe poeng eller snakke om andre programmer Eurobonus eller Flying Blue :)

Last edited: 29. april 2019
    benjaminbr13 liker dette

Del denne siden