Du kan følge med på Avianca 2 x miles + XX% promotion sale on miles. Jeg er også medlem av Alaska Milage Plan og de har også salg på poeng for en billig pris.
For ellers kan du følge med på salg av SPG ponits fra programmet starwood preferred guest programmet, de kan supplere Amex Awards med at du kan sende dem til flere flyselskaper innenfor alle alliansene. Hvis du overfører 20.000 Starpoints til ett selskap, så får du 5000 poeng bonus, så 60.000 poeng overført i bolker på 20.000 poeng gir 75.000 poeng også kan du overføre Amex poengene til samme selskap, på denne måten kan du overføre poengene til En partner som gir god pris på Emirates First Class og fly dem
Generelt så er det ikke så mange på dette forumet som vet så mye om disse mulighetene sånn som å kjøpe SPG Poeng ved Kampanje for å flippe telleren til SAS over 200.000 Poeng for MC premium, så når det gjelder slike ting er Flyerstalk forumet mye bedre til dette, og det er der jeg har lært hva jeg som europeer kan gjøre med amerikanske program, så de tipsene på amerikanske forum er ikke helt dødt, men ignorer alt det snakket om kredittkort så går det bra
Last edited: 29. april 2019