Åjåjåjåjåj det jo torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 17. mars 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så var torsdagen her!
    I det sørlandske er den smykket med blå himmel vindstille og sol som faktisk varmer. Var 5 grader da jeg kjørte på jobb men satser på at vi ser to-siffret også i dag.

    Full fart på jobben, avbrutt av en tur til nese-lege med minstemann, før farmor overtar barnepasset og jeg skal på en generalforsamling, et årsmøte og et foredrag om status for Luftforsvaret.

    Og før man får sukk for seg, så er det nok allerede fredag.

    Men først: God torsdag til alle!
     
    LN-FHU liker dette
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    En riktig god torsdag fra Trondheim lufthavn,

    Kan dessverre ikke rapportere om sol, verken her eller på min destinasjon i nord. Men det er endelig påskeferie og den er langre enn vanlig, så jeg er storfornøyd.

    God torsdag til alle her inne!
     
    LN-FHU liker dette
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag morgen fra gullkantina på Gardermoen. Prøver Lounge on arrival for første gang, etter å ha sovet over frokosten på SK908. Våknet av at en flyvertinne sa "Jeg tar den her, og nå MÅ du ta opp stolryggen", så jeg sov til siste mulige sekund.

    Litt lei meg for at jeg ikke fikk sagt farvel til de hyggelige flyvertinnene.

    Ha en strålende dag!
     
    LN-FHU and Larata like this.
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra et litt tåkete Oslo. Fikk gladbeskjed fra tannlegen om trekking av to visdomstenner og kirurgisk fjerning av en tredje, så noen løst planlagte Europa-turer blir satt bittelitt på vent gitt.
     
    LN-FHU liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Trondheim
    Jobber og jobber i hundreogti, ikveld blir det Guiness-tid. Det er jo tross alt St.Patricks day :)

    Slàinte :D :D
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Her på Sunnmøre er det også en grå dag i dag med litt regn, etter en lengre periode med mye fint vårvær. Men siden dette er det første døgnet på ca sju uker jeg er hjemme alene så passer det ganske så greit. Nå blir det noen timer ned i kjelleren og jobbe før jeg og katta skal slappe av på sofaen i kveld. Da blir det nok en film eller to på far, prøvesmaking av diverse pils man har kjøpt inn eller laget selv og kanskje en whiskey eller to. Og til slutt så blir det forhåpentligvis en natts uavbrutt søvn for første gang på drøye tre uker. DET skal bli godt det!

    Ha en fin torsdag og god tur til de som er ute og reiser!
     
    LN-FHU liker dette
  7. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Base Oslo Vest. Vaskemaskinen går for fult etter to uker i "Donaldland". :confused:
    Solen har stått opp hjelper til å tørke klær.
     
    LN-FHU liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Heathrows aller helligste. Har akkurat fått meg en dusj, en baconsandwich og ett par glass Grand Siecle.

    Snart går turen over dammen godt plassert på 2A

    Ha en flott tirsdag!
     
    LN-FHU liker dette
  9. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,285
    Likes mottatt:
    3,186
    Bonuspoeng:
    113
    Hjemmekontor og sent i gang i dag etter en tøff jobbtur ;)

    Kjenner at "friends&family" tilbudet i Plus frister mer og mer. Har gjort et kjapt overslag i hodet og kommet fram til at innen min periode går ut 30.sep, så vil jeg mangle ca. 1 t/r til HKG/NRT/LAX i plus for å fornye diamant status. Frister sterkt med en MR i løpet av juli :rolleyes:

    Dere andre med småbarn....hva er deres beste tips for å selge inn en MR til en annen verdensdel til sjefen i heimen? :p
     
  10. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Amsterdam og Park Plaza Airport. Akkurat sjekket inn og da ventet en oppgradering til executive room med lounge tilgang :) Forøvrig et veldig nytt og fresht hotell. 400,- natta etter at jeg brukte best rate guarantee på Club Carlson sine sider og frokost inkludert! Ellers strålende vær med 12 grader. Kan liksom ikke klage så mye nå :D
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    Det blir nok ikke mye hurrarop etter det foredraget. En må nok vente til 2023-25 før en roper hurra der i gården...

    God strålende torsdag fra Stavanger. Her har en kommet seg tidlig hjem, middag laget og spist. Også her er en alene hjemme (nesten, meg og katta...) og det helt til mandag :)
    Godsaker som noen kraftige røde er tryllet opp fra kjelleren, men venter nok til i morgen kveld før første sprettes.
    Ha en glitters dag :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden