Vi lander med Avianca kl. 10:15 og skal, i alle fall enn så lenge, videre med Swiss kl.18:10. Har ikke vært på GRU før, *A loungen virker helt OK, men kanskje ikke et sted hvor man tilbringer nærmere åtte timer. Noen forslag til hva man kan gjøre for å få tiden til å gå? Muligheter for en kjapp sightseeing i Sao Paolo?
Ikke prøvd GRU, men basert på erfaring fra Rio så anbefaler jeg faktisk at du bare holder deg på flyplassen...
Slettes ikke, men å satse på at det går smooth fram og tilbake på relativt kort tid står ikke på lista. Hadde selv leilighet i Brasil(Natal) i 3 år og har vært der en god del. Knall land, men ikke regn med at ting går effektivt for seg, alt tar tid. Og om det skulle regne fra morgenen av så er dagen avlyst, det var i det minste regelen i nordøst
Med 8 timer i Rio så rekker du en tur til sentrum vil jeg påstå, men Sao Paolo har jeg ikke så mye meninger om.. Dog kan bekrefte at trafikken i Brasil kan være kjip til tider!
Jeg fikk sett et museum og litt flott arkitektur i Sao Paulo for mange år siden, pga lang dagstopp på vei fra Rio. Anbefaler en tur inn til byen. Selve flyplassen kan jeg ikke si noe om.
Terminal 3 på GRU er fin og *A loungen er også bra. Syntes uansett 8 timer er alt for mye til å være der. Personlig ville jeg dratt inn til byen. Kan være litt kaotisk i trafikken, men hvis du reiser tilbake til flyplassen i god tid kan jeg ikke se at dette vil være et problem.
Takk for alle svar. Jeg kommer inn på terminal 2 fra en innenriksflygning fra GIG, så jeg regner med at det å komme seg ut fra flyplassen går ganske radig. Etter det jeg har lest her tror jeg vi ser an forholdene og evt. prøver oss på en kjapp bytur hvis bookingen blir stående slik den er. Så får vi heller beregne god tid tilbake til flyplassen og drikke oss litt opp i *A-loungen før avgang. Med 2-3 timer til rådighet, hva prioriterer man? Skjønner at man ikke får sett all verden, men er det noe man absolutt bør få med seg? Mulig å få til en sightseeingtur med flyplassen som utgangspunkt og endeholdeplass?