Da er det på tide med ny øl&flybonus i Oslo. Dette er ment som et lavterskeltilbud for de med bonusfeber. Merk, dette fungerer på mange måter som fengsel, de som er syke blir ofte sykere etter et treff. Vi snakker om alt mellom bonuspoeng, flyreiser og hotell til ting som er høyst urelevant. Rett og slett bare en hyggelig kveld. Vi møtes på Sumo i Oslo kl 18.00. Sumo er meget gavemild mot oss syke - vi får 330 poeng per 100kr investert i bedriftens omsetning. Ta gjerne med eurobonuskort eller spar på kvitteringene for etterregistrering av poeng. De fleste drikker øl på slike møter, herav navnet, men det er også fult mulig å drikke sprit, vin eller alkoholfritt. Oppmøtet består stort sett av mellom 5 og 15 kjente og ukjente fjes fra forumet og normalt holder vi gående til jeg og @Upsaker går hjem, +/- en time fra midnatt. Kan godt ta meg noen bagtags og et par amenity kits fra Ethopian også.. (Bilde fra tidligere møte, innholdet er ikke nødvendigvis identisk med neste gang..) Hvem er med? 1. @Are 2. @jgroneng 3. @holmen 4. @Upsaker 5. @jonss 6. @Bernd 7. @mrhaakon 8. @Adrian E 9. @Misterix 10. @magnusant 11. @Markal Tentativ ? 1. @EJN 2. @bombusfervidus 3. @veeegard 4. @EndreD 5. @RoadKing 6. @magicbyte
Du vet vel forhåpentligvis om babyen er hjemme også på tirsdag? Jeg vet eksempelvis at min baby er hjemme, men ettersom min kone også er hjemme løser det seg på en meget beleilig måte
Jeg er helt fersk og er ikke helt flydilla , men et litt nysgjerrig. Er det noen andre kvinner som har meldt seg på?
Er vel heller om fruen ønsker å være hjemme alene eller om hun ønsker selskap når jeg er ferdig på jobb.
Er normalt en urovekkende lav kvinneandel på disse treffene. Hadde gjerne sett høyere andel, men er vel forsåvidt dårlig med kvinneandel på forumet generelt sett.. Det er dog ingen "harry-stemning" om du forstår, så er ingen grunn til å ikke føle seg velkommen
Jeg så en videoreportasje på TV med to av medlemmene herfra, de virket veldig hyggelige . Husker ikke hva de het, men den ene var kvinne.