Hei alle forum venner, Trenger billetter raskt til en tur til Sør-Korea. 2 voksne og 1 barn på 5 år. Utreise 13 september SVG-Seoul Hjemreise 23 september Seoul-SVG Så her er det penger å tjene.
Ja. Ervel halv pris på barn? Så 140K poeng + CT for 2 voksne + 70K for ungen. Så dette vil koste pæng!
Så du trenger 210 000 poeng og CT med andre ord? Skulle så gjerne ha hjulpet, men jeg klamrer meg fremdeles til håpet om at jeg skal få brukt min eldste CT og noen poeng på noe "fornuftig" selv.
Fint om du gir oss oppdatering etter eventuell handel og sammenligner dette med alternativer for revenue billetter på samme dato. Søk på LH.com ex-OSL gir ca. pris på 71 000 NOK for familien booket i Business Basic (P).
Koster ca 80 000kr om man må kjøpe en slik reise i dag. Etter min mening så hadde jeg aldri solgt så mye poeng plus CT for under 35 000kr så kommer avgifter på toppen. Eco koster 25 000 med Emirates. Ved å ta et raskt søk så flyr man Lufthansa ut og LOT på returen, men 22sept og ikke 23. Finner sikkert alternative ruter, men det var det som kommer opp på united.com om man søker direkte 3 personer i C SVG-ICN.
Hei, Det med full pris for barnet skaper problemer. De summene der er nok alt for mye. Avgiftene er jo også ganske høye. Da er det nok ECO som blir løsningen.
Tror nok det er beste alternativet ditt ja. Jeg er ikke sikker om jeg ville solgt poeng engang selv om jeg hadde fått så mye penger for dem.
Ikke helt billig med Eco heller.. Kjapt på Momondo gir pris på 25k i Eco, og 66k i biz, rett nok med Korean på langstrekkene. Hva med å fly SAS til Tokyo, og så finne en reise derfra? Igjen, kjappe søk gir Tokyo-ICN til 5000 kroner for dere tre, kanskje det er mulig finne en ok løsning mellom Stavanger og Tokyo med SAS?
Ikke en dum løsning det. Bare at skulle det bli Forsinkelser så sitter du i saksa, hvis du ikke bestiller gjennomgående.
Hvis du har en reiseforsikring (noe alle burde ha) og legger inn god tid mellom flightene, dekker forsikringen innhenting av reiserute ved forsinkelse/kansellering. Fløy med familien i SAS C til PEK i sommer på én billett og videre til ICN på en annen billett. Mener vi hadde 3.5 t i transfer. NRT er nevnt, andre muligheter er SAS til PEK, PVG og HKG. NRT og HKG er vanligvis billigst med tanke på billett videre til ICN.