你好! God fredag fra 北京!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 04. juli 2014.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Beijing!

    Hadde en fantastisk deilig flight over fra CPH i går. Op-up til biz, og jeg fikk komme på flightdeck-besøk, hvor Capt. Björn Lundström satt.

    IMG_20140703_151545.jpg

    http://instagram.com/p/p-v7tQENuO/?modal=true

    I dag blir det legesjekk (obligatorisk for å få Recidence permit i Kina) og utforsking av Beijing hvor jeg skal bo de neste 7 månedene...

    Ha en god helg! :)
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra Strømstad. Sitter på balkongen i 6. etg på Quality Hotel & Resort og venter på at vi skal kjøre bort til fergekaien og et cruise over fjorden til Sandefjord. Må komme med en stor beklagelse til Bizflyer når jeg nå forteller at skibet er malt i rødt...skal ikke gjenta seg. Ha en flott fredag!
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go mornings fra bartebyen
    Solen er kommet tilbake,det er fredag og motorsykkelen står parkert rett utenfor døra mi på jobb. Turen går over fjorden til Rissa i ettermiddag, hvor planen er å avslutte med grillings,fotball,øl og jäger. Lovende avslutning på en fin dag :):):)

    Ha en strålende fredag alle som en :D:D:D
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,

    Här skiner solen och det ser ut att bli en riktigt fin fredag OCH helg. En del att göra på jobb inför helgen och en hel del att göra inför kommande lansering av Bonusfeber.se. Det är faktiskt rätt trevligt att vara busy, positiv stress tror jag det kallas. Ha en fantastisk fredag.
     
    SASDC8 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske! Grått og overskyet i dag. Like greit å jobbe!
    Ukens siste arbeidsdag i dag for dem som eventuelt ikke måtte ha fått det med seg.

    Dagen begynte bra inntil jeg fikk kaffe'n i vrangstrupen da jeg leste dette:

    Ærlig talt! Trodde dere skulle ha en hyggelig ferie og ikke en bedrøvelig en. Dette må da kvalifisere til utestengelse fra forumet i minst et døgn??

    Er det rart jeg drikker????
     
  6. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Værnes! Fikk av gårde morgentrafikken uten særlig delay i dag også. Kun et par ctots til syd europa men det må man nesten regne med på sommern. Nå tar jeg helg, nyte sola og en iskaffe mens jeg gleder meg til CDG på mandag!
    Go helg!
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Sola, tilbake på kontoret i dag og kaffeslabberaset er for lengst ferdig. Blir en kort økt før vi tar helg å reiser på hyttetur.
    En flott fredag ønskes alle.
     
  8. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag. Siste innspurt før helgen, som har fint lite planer. Mulig jeg kompenserer for @EB sin oppførsel, og ryker på en booking på et av @Bizflyer sine schiff i løpet av helgen også. De har forresten countrycruise med Rune Rudberg i løpet av den treukersperioden jeg vurderer å booke. Hmm.. Decisions.
     
    SASDC8 and Bizflyer like this.
  9. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra Stavanger. Regn med at det var deilig å sove ut etter noen dager med mye styr.
    Riktig så tilfreds dagen derpå etter bolighandel. I dag har det blitt litt mer indretjeneste i tillegg til en tur innom en mediebedrift for å snekke litt om den litt dyre hobbyen min. Resultatet kommer muligens på en radio nær deg, eller nettradio
    i neste uke. Nå tror jeg det blir en liten cowboystrekk før det er klar for fotball resten av kvelden. Å hei!!!
     
  10. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Grefsenveien! Har nettopp avsluttet et par intervjuer med potensielle trainee-kandidater fra London som starter hos meg i september, decisions decisions.

    Ha en fin kveld og nyt resten av helgen!
     
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Mougins! Dagen har jeg tilbrakt i høyt tempo til Monaco, hvor grand Prix ruten ble kjørt i en gjennomsnittshastighet på cirka 20 km/h. Gøy var det uansett!! Lunsjen tok vi Cannes etter en flott tur via Antibes. I kveld blir det bursdagsfeiring av med og USA, samt kvalitetsfotball på skjermen.

    Ha en strålende fotballkveld alle sammen!
     
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Mye som skal decides de neste dagene virker det som på folk her inne. Selv skal man decide hvordan man skal prøve å komme seg til LIM, har vel fått til en ca slagplan hittil, satser på at man kommer seg fram til ca riktig tid.
     
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Islending liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag! Her forberedes kombinert 4th of July-feiring og Dronning Sonjas fødselsdag :D
    Amerikabesøket har laget coleslaw og gjort klart for s'mores :D
    Coors light ligger til kjøling:p

    Sjallabajs
     

Del denne siden