Lite senator loungetilgang på SRP. Men spenningen er nok like stor i kroppen for far og sønn på 7 som skal se storebror i A sluttspill i Norway cup
God formiddag fra Porsgrunn Akkurat ferdig med et 16 timers skift, hjem "og snu". Nytt 16-timers om 8 timer.. Sånn går nu dagan.. Må jobbe ekstra for å kompensere for lav kronekurs.. England, Seychellene, USA og Italia står på "menyen" neste halve året.. Ha en dag fri for svingninger
God torsdags morgen 1 måned igjen til Sas er over i Skyteam, vi krysser fingrene for at dette kommer til å bli bra Ha en fin torsdag alle bonusnisser
God ettermiddag fra Okinawa. Nettopp ferdig med lunsjen. Vi gjorde det enkelt og spiste i en av de tre restaurantene på hotellet. Jentene sjekket akkurat UV-statusen og da den viste 12 var det rett ut for å sole seg. Helt motsatt av all sunn fornuft, men jeg har gitt opp…
God morgen fra stueloungen. Ny måned. Nye muligheter. Nye opplevelser. Og nye regninger. Livet i et nøtteskall. Ha en fin dag og en fin august!
God morgen fra Bodø. Siste dag med hjemmekontor hos mor og far, før turen går til Oslo i ettermiddag med SK4117. I følge oversikten på Flightradar24 så er dette flyvning nummer 499 fra og med 2015. I Oslo blir det en natt på sofaen til en venn etterfulgt av en dag på kontoret før turen går lengre sørover. Ha en finfin dag!
God morgen, og gratulerer med nasjonaldagen til alle sveitsere der ute. Her flagges det, og det skal feires med besøk og grilling i kveld. 1. august er også starten på ny opptjeningsperiode hos EuroBonus, så denne her er et trist skue i dag. Men, det går seg nok til etterhvert. Ha en fin en! Og husk å spise is!
God morgen fra et bortekontor i hovedstaden. Her sitter man nydusjet etter en joggetur til jobb i morges. Greit å ha det unnagjort, så ettermiddagen etterhvert skal kunne nytes i solen, med øl og/eller hvitvin i glasset. Kom gode nyheter fra LHR også idag, mulighetene for loungesafari på T2 er bedret. Ha en flott dag!
Morn fra Senator lounge i FRA! Heldigvis har de en slags sofa i et mørkt rom man kan sove på her. Dagen startet så altfor tidlig i BLL, men nå har man fått kaffe og søvn, (Og ferskpresset appelsinjuice!!!) så da går det oppover. Man blir flau over eget folk da jeg kom over en rabiat nordmann på BLL i går kveld som klikka helt på alt og alle, visstnok pga bussen ikke tok kortet hans. Banning og utskjelling av tilfeldig passerende. Makan. Håper alle får en mye bedre dag enn det der!
Morgen! Feiret bursdag i går, nå er det bare 13 år til jeg er 50 år. Planlegger bursdagsfeiringen min i Berlin med leie av sportsbil og kosekjøring, må bare får godkjenning av kona først. Også en gledelig nyhet at Singapore loungen på LHR åpnet i går SAS appen sier det er 61 dager til avreise til Taiwan. Har fått lurt med meg en kamerat som aldri har fløyet BIZ i sitt liv, Så gleder meg til å se gleden! Vi husker vel alle gleden av vår første biz eller first tur?
God morgen fra nordvest og vi har fått sol i dag. 22 dager til neste flytur til Tromsø sier min SAS app. Husker godt første gang med Biz ja. KLM fra AMS til KUL. Det som gjorde jeg ble hekta på denne bonus galskapen
God morgen fra Senator lounge ved Z gates i FRA. Her venter vi på at LH716 skal ta oss videre til Haneda for helgens utflukt
God formiddag fra BOO. Ned fra fjellet utenfor MQN i går kveld og var tilbake i Bodø 22 tiden. Setter igjen Jr for litt jobbing og fruen som kom fra OSL blir med på flelltur utenfor MQN. Telt og «leir» står igjen ca 6-7 timers gange/padling fra veien så får jo lagt inn noen skritt disse dagene. Neste flytur er planlagt 12 august, lenge til
Snart ferdig med første uke på jobb etter 4 uker ferie. Det har vært seigt, men det er ikke så mange på jobben så fått en rolig start Ingen bookinger i noen apper, men vurderer Berlin i desember med min bedre halvdel
God morgen fra Miami. Solen har stått opp, og jeg har begynt å pakke. Hjem med BA i ettermiddag, men avreise fra hotellet er ikke før om seks timer så skal en tur på stranda først har jeg lovet. Flyr A380 over dammen og det har jeg kun gjort en gang før, så nesten som en ny flytype for meg å regne
God torsdag fra København! I dag er det et besøk ombord hos Carnival Legend for omvisning og presentasjon. Kort oppsummert: Dette skipet er kanskje litt umoderne med 20 år på baken, men gøy å høre hva som skjer ombord på nyere skip. Uansett, god mat ombord! Gøy å teste Guy Fieris burger joint.