Grand Club loungen på Hyatt
Hjemreisen gikk samme rute, SFO-LHR-BGO. Leiebilen ble parkert hos Sixt (men ikke registrert inn, ble truet med politianmeldelse ett drøyt døgn senere, se egen post om leiebil...)
Denne gangen var det 747 i steden for A380, og man merket at sete, skjerm, og underholdningssystem var bedre. Alikevel var crewet i langt bedre form, og servicen var betraktelig bedre! Det ble 5-6 timers søvn på flighten, og en dusj i loungen i London, før hjemreise til Bergen. Jeg og gruen satt i "loveseats" på siste rad av minikabinen nede, og dette var ikke ett dumt valg, meget privat, og slapp å tråkke over folk når man skulle på toalettet eller liknende
San Francisco var ett nytt bekjentskap, og en by og ett området jeg skal tilbake til. LA er jo greit å ha vært i, men jeg har ikke den helt store sansen.Ser dog at @Fnate har LA på listen over sine favorittbyer, og jeg tar gjerne imot noen innspill for å kanskje endre mitt inntrykk av byen!
Dette var også mitt første bekjentskap med BA i club World, turen førte til BAEC Bronze, og jeg har funnet ut at nå er det bare å legge longhaul til BA, og gå for status! Jeg hadde hørt mye skryt på forhånd fra bl.a. @tommy777 @Fnate med flere, og må innrømme at jeg hadde sanset for dette!
Takk for titten!
J
Last edited: 11. nov 2015