100 000 HHonors-poeng i gave til Diamond-medlemmer

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Henning, 03. febr 2015.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Er du Hilton Diamond, burde du sjekke innboksen din.

    Selv fikk jeg 100 000 bonuspoeng i gave for å ha rekvalifisert meg til Diamond :)

    Les mer her.
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer,
    Det er kjappe 3 overnattinger på Hilton Kastrup !
     
  3. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis! Veldig bra. Rekvalifisering til Diamond hos EuroBonus gir til sammenligning to bagasjetags og et gullkort til bikkjen.
     
    Travellingalf, Bizflyer and peterfox like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Når man ser at en gratis overnatting ved bruk av Hilton Honors koster 50 000 poeng på de billigste hotellene og lett opp mot 100 000 poeng hvis man vil ha et excecutive room, er det nesten på grensen til det latterlige at det faktisk koster deg 10 000 USD å samle 100 000 HHpoeng. Dvs 80 000 kr, eller da 40 000 kr for et bonusrom en natt, på de rimeligste hotellene. Det er ikke akkurat noen kjempedeal! Og med en snittpris på 1 000 NOK pr natt for et hotellrom, må man altså bo minimum 40 netter for å få en gratisnatt.

    Heldigvis er Hilton bedre på å belønne lojalitet med gode fordeler for gull og diamond kunder. Og jamme godt er det. For det kan uansett ikke være pga de billige bonusovernattingene.......
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tøft. Kan ikke mene å ha opplevd noen andre program som gir en sånn "takk for at du oprettholdt lojaliteten" gave. Det er kult.

    Men... @Henning ... Dæven, du har mange hotellstatuser. Hvordan i svarte hoppestrikken får du det til? Det er ikke tale om at det finnes nok døgn i året. Hilton Diamond, Royal Ambassador + +

    Her må det være en serie artikler på lur som ikke ligner grisen
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Royal Ambassador er han vel ikke, men jeg tipper han har Diamond via Centurionkortet ;)

    Jeg fornyet Diamond via amerikansk kredittkort og fikk beskjed om å tørke meg i rævva da jeg forsøkte å registrere meg for dette tilbudet :p

    @Bizflyer nå er det mye enklere å opptjene Hhonorspoeng enn det du beskriver. Som non status medlem får du 10 poeng, deretter får du 5 ekstra dersom du velger Hhonors poeng ved double dip. Deretter får du 25% ekstra som Gold, 50% ekstra. I tillegg har de hele tiden en dobbelt poeng kampanje på toppen. Med kredittkortet mitt tjener jeg vanligvis 10-15k poeng minst per opphold. Når det gjelder brenning av poeng koster det fra mindre enn 50k poeng. Jeg brant nylig 20k poeng pluss 69 DKK cash and points for Hilton Cph, veldig bra verdi.

    Så dersom du følger med i timen er det et helt ok program selv om det langt fra er det beste.

    Mitt problem med Hilton er at 85% av eiendommene de har er stinkaru Hampton Inn etc som jeg overhodet ikke er interessert i å bo på. I tillegg har de maaaaaange elendige eiendommer rundt om. Kikket feks på Fort Lauderdale der jeg trengte en natt der jeg fant ett Hilton til ok pris i høysesong, fullservice Hilton med 3,2 av 5 rating på Tripadvisor. Maaaaange moroflekker og kakerlakker på bildene postet der, ja. Sånt finner man mye sjeldnere hos Marriott, Hyatt og SPG

    Men i Europa er det jo bedre og ett greit #2 eller 3 program
     
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    What @tommy777 said ;)
    Har oppdatert gullrekka i medlemspresentasjonstråden nå. Litt morsomt å få 100K poeng etter null qualifying stays i 2014. Min supplementary card holder fikk også 100K! :oops:
     
    Jørgen, Fnate and tommy777 like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde hele 7 stays i fjor ;)
     
    Fnate liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha... Sjekket gullrekka di nå. Det er verre enn jeg trodde. Fatter og begriper ikke hvordan du får det til, men jeg bare bøyer meg i støvet (har en del støv hjemme, så det er en enkel sak). Den rekka der tar jeg ALDRI igjen. :)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mye opptjening får man hvis man arrangerer kurs/ konferanse på Hilton? Får man også poeng hvis man setter restaurantregning på rommet?
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Mye rask der jeg tipper han aldri har brukt ;) Oppdaterte min også, men dette er jo endringens år og en rekke omrokkeringer i flystatusen. Gleder meg.!!
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    http://hhonors3.hilton.com/en/events/planner/index.html

    Mange hoteller gir faste bonuser. Brukte f.eks. 40K USD på freddieawards på ett Hilton for ett år siden og fikk 250K poeng for det. Kommer an på hvor flink du er til å forhandle ;)
     
    Henning liker dette
  13. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Hilton har litt kampanjer for både den og og andre. Alle kan gå inn på denne linken og sjekke hvilket tilbud (eller gave) er får:
    https://www.hiltonhhonors.com/11102014

    Jeg fikk at frem til 30. april 2015 så teller aller mine stays dobbelt mot status. Mister gullet mitt ganske snart, men da skal jeg ihvertfall klare gull i løpet av året en gang. 10 stays innen 30. april blir kanskje litt drøyt, men det hjelper nå med en liten boost.
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha. Fikk akkurat ett pansertilbud fra Hilton, kun gyldig for cc medlemmer i USA


    [​IMG] DREAM OF SPRING WITH UP TO
    5,000 BONUS POINTS

    Earn 3 additional HHonors Bonus Points when you pay for stays at any hotel or resort within the Hilton Portfolio with your Citi® Hilton HHonors™ Reserve card through May 31, 2015.¹ You can earn up to 5,000 extra HHonors Bonus Points.

    Remember, you already earn 10 HHonors Bonus Points for every dollar spent on stays within the Hilton Portfolio; with this offer you will receive 3 additional Bonus Points for a total of 13 Bonus Points. Enroll by May 24, 2015.
     
    Henning liker dette

Del denne siden