12% viatrumf hos Expedia på hotell.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 28. nov 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    12% viatrumf hos Expedia på hotell. Konvertere du disse til eurobonus poeng så vil 12 000kr i hotell gi deg ca 20 000 eurobonus poeng, som er nok til en oppgradering fra pluss til buisness, eller kan brukes mer fornuftig sammen med en CT i F.
    I dag er siste dagen, og man må handle for minst 5000kr og min 3 netter for å få hele 12% ser jeg.
     
    geddi, FlyTax, bighc and 2 others like this.
  2. KingBogen

    KingBogen Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Man må ikke handle for 5000,- og minimum 3 netter for å få 12% nei. Jeg fikk 12% før helgen på en natt.
     
    geddi and Shyneno like this.
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Så bra KingBogen@ Jeg så bare at Expedia hadde skrevet opp dette som krav. Flott om man får 12% selv med lavere beløp og færre overnattinger. Normalt så får man vel 8-9%(Husker ikke i farten men mindre en 10%).
     
  4. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bestilte under kampanjen, 1 natt i viatrumf-linken ga såvidt over 9% bonus på "min side" hos viatrumf.

    Dette er helt riktig i tråd med hva de skriver i vilkårene, så du må ha vært heldig som fikk 12% heller enn de vanlige 9 :)
     
  5. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Et spørsmål litt på siden; får man ViaTrumf om man booker hos Expedia (via viaTrumf, duh!) og samtidig samler Expedia+-poeng?
     
  6. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Ja det gjør du, så betaler du selvsagt med Amex. Der har du nettopp utført en trippeldipp!!
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er Expedia poeng verd?
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,535
    Bonuspoeng:
    293
    Det lurer jeg også på.. Vurderer om det er verdt å bytte fra hotels.com til Expedia..
     
  9. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Tilsvarer ca 3% i avslag på de hotell du bestiller. Du kan bytte 3500 Expedia-poeng mot 250 kr i rabatt. Tok en kjapp omregning.
     
  10. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Takk. Betaler med DNB Mastercard, tror det er mest lønnsomt for min del da jeg ikke ser for meg å klare CT på Amex uansett.

    Jeg har vært trofast til Hotels.com tidligere, men nå som viaTrumf gir 9% på Expedia mot 7% på Hotels.com om man skal samle rewards, så tror jeg totalen blir best med Expedia for min del.

    Poengene hos Expedia holder i 18 mnd uten at man bestille noe / bruker de, mot 12 mnd for tilsvarende hos Hotels.com - det var også en faktor for min del.
     
  11. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Som det står hos Expedia får man 2 poeng per 8 kroner brukt på hotell.
    Dvs. 25 poeng per 100 kr. Ett poeng er verdt 250/3500 kr, som skulle tilsi ca 1.79%?

    (Så er det, som alle steder, kampanjer og andre muligheter for å samle flere poeng.)
     

Del denne siden