Hei, noen som har tips til hvordan en billigst mulig kan skaffe seg 13000 eurobonuspoeng ved å fly BGO-BKK t/r? Ønsker å kombinere ferie med poenginntjening. Tid = en gang i september/oktober/november. Fleksibel reisedato. Vennlig hilsen, Lars
Det er meldt error fare i biz ARN-BKK-ARN i biz til under 10000 kr. Usikker på reisedato, men er vel potensielt fare for at man kan få mer enn 13000 ebp.
Ok takk . Vi for håpe Cathay Pacific gjør en blemme igjen slik som første nyttårsdag i år first til 6000kr.
Det er håp i hengende snøre! Og vi ønsker oss vel alle sammen en fin etterjulspresang, uten at jeg har troen på at jeg er i bookbar stand denne nyttårsaften heller. Ellers hadde jeg vel fløyet CX i år
Så sent som i går var det mulig å få ARN-BKK-ARN i business med Turkish til rundt 12000,- kroner. Har ikke helt oversikt over opptjening på stående fot, men det burde i alle fall gi 12000 poeng. Flyr du Plus til og fra ARN, så er du i mål Usikker på om prisene fortsatt er tilgjengelig i dag, men kan være verdt å sjekke.
TK C er ikke den beste poenggeneratoren, alt annet enn de dyreste full flex billettene gir 100% opptjening. Når det er sagt får du jo 12k poeng og et av de beste soft produktene i C der ute for en rimelig penge.