Solkysten stiller med 0 grader ... vekselvis sludd, hagl og regnbyger .. Tror at værgudene varsler oss om å holde oss godt innendørs i morgen
Dette var en stille dag på forumet. Samler man krefter til ikke å gå i tog/prosesjon i morgen? En frisk og kraftsparende dag ønskes for alle!
Småsurt i Oslo i dag, men har allikevel trasket drøyt to mil rundt på asfalt for å scanne stolper. Nå bærer det hjemover til Viken for litt terrasse-feiring av en bursdag før digitalt speiderleirbål med skandinaviske vennskapskommuner senere i kveld.
God ettermiddag fra hovedstaden. Litt sliten etter gårsdagens eskapader.. Etter middag hos mor med champagne og en gammel Barbera, var det hjem til Oslo, og et par flasker til med champagne på videochat. Har i dag hjulpet mor med å bære og stable ved, og spise opp kakerestene fra i går. Snart siste episode av Kompani Lauritzen!
God ettermiddag fra hovedstaden. Siden helgeturen London gikk fløyten, så blir det middag i hjembyen i stedet.
God kveld fra den Arktiske hovedstaden Idag har det vært opp mot 7°C og blå himmel. Jeg har tatt årets første hårklipp som sånn sett kanskje var lurt jeg fikk til. Fått satt opp en bokhylle som nå består av 99% filmer. Eller har det ikke skjedd så mye her. Så ha en flott lørdag alle sammen
God aften, Vært på farten i hele dag, hentet smørbrød til i morgen og kake fra det lokale bakeriet (der var det kø og det lå minst 50 kaker bare i disken), til og med spandert på meg selv ei ny skjorte av den dyre sorten (50% rabatt p.g.a. opphørssalg). Drømte at jeg var i Alpene natt til i dag, og håper det normaliserer seg såpass at det blir mulig å dra dit igjen neste vinter. Nå: biff, et par-tre 7fjell øl og Kompani Lauritzen. Edit: Håland scoret ja, fint mål også og fin assist på sistemålet Edit 2: drittvær, både hagler og sludder, ja, og blåser nordavind selvsagt. Ha en fin syttende Mai!
God kveld fra hovedstaden. En sur og kald dag, men likevel vært ute og gått noen timer... Har blitt inspirert av sosiale medier hvor mange driver med "100 k in May challenge", men har satt min målsetning på 150 km i mai og passerte 116 i dag så ligger jo greit ann til målet Ellers var det gøy med live fotball på tven igjen, selv om det er snodig med storkamper uten en eneste tilskuer... Nyt kvelden folkens
God kveld fra Trondheim Som nevnt..det har ikke snødd her idag... Veeldig rolig dag idag...ikke uten grunn Ha en fin kveld