Etter noen uker med nattarbeid dann og vann og innimellom tanker om å dele morgengryet med dere, så tar jeg den ut på selveste nasjonaldagen. Inspirert av lyset, fargene og landskapet. La oss se symbolsk på det, i mørket er det lys i det fjerne. Vi kommer til bedre tider, hvor vi kan reise igjen
Gratulerer med dagen fra Teknologibyen! Her representert ved Paul Steenstrups minnestein og kommunens livestrømming. Ha en frisk og fin dag, alle IFere!
God morgen fra hovedstaden! Flagget er oppe, men jeg koser meg med kaffe på sengen. Telefonen minner meg på alle steder jeg har reist på denne datoen tidligere år. Ser ut til at jeg sjelden er hjemme på 17. Mai.. I fjor var vi på Island, og fikk også opp bilder fra Miami Beach, Las Vegas, Hvaler, Sveits og Frankrike. Solen skinner i alle fall! Kos dere med is og pølser!
Gratulerer så mye med dagen Starter dagen med en sablert Charles for å få litt biz-vibber. Ha en flott dag
Gratulerer med dagen fra Oslo! Snart på tide å finne frem dressen fra bak i skapet og trekke noen kalde champiser ut av kjøl og sette kurs mot grillingen hos familien. Ha en strålende 17. mai!
Gratulerer med dagen. Er det lov å si at man faktiske setter pris på en stressfri nasjonaldag. Vi har samme maten, samme folkene rundt oss, men minus det stressmaraton det er med bunader på til barnetog, løpe til skolen og stå i kiosk der og så videre for å gå i neste tog? Dessuten har vi fått ny ordfører, og nå slapp jeg glatt unna å høre på den talen også.
God ettermiddag frå Sunnfjord. Regnet bøttar ned medan eg og arvingen ventar på besøk og at madammen skal vakna. Laksepatté, foccacia, vårrullar og kvæfjordkake står på menyen. Blir litt feiring med shopping på ViaTrumf i kveld. Og ikkje minst generalforsamling i konsulentselskapet. Ein av få generalforsamlingar med brennevinsservering. God feiring til alle!
Gratulerer med dagen. Fy pokker så stolt jeg er av Kongen vår og familien hans i dag. Når ikke folket i Oslo kan komme til slottet som normalt så setter de seg i sine vakre gamle cabriolet'er og kommer ut til folket. Jeg er ikke spesielt lettrørt, men nå sitter jeg her med en liten klump i halsen. Vi bor i et fantastisk land.
Gratulerer Med Dagen! Finstasen har blitt hengende i skapt til fordel for turbukse i dag. Det ble 11 km i skog og mark og pølser på termos ble inntatt ved Kragutsikten på Voksenkollen. @holmen gaven ligger i postkassen deres.
God 17. mai folkens, gratulerer med dagen alle sammen. Som mange andre settes det stor pris på en stressfri dag her også. Frokost i halvelleve-tolv tiden; En solid rusletur i skogen som bestod av «snøstorm» på Nipkollen og sol og fint ved Vesle Vikka; Nå blir det bobler i glasset og grillings etterhvert... HIPPHIPP