Hva er deres erfaring med å ta med 2 gjester på lounge? Vet det står 1 gjest eller 4 nerme familiemedlemer. Er dem fleksible på å slippe in 2 gjester om der er lite folk? Skal fly til Tallinn via Arlanda, så tenkte å ta med 2 kollegaer på gull loungen på Arlanda.
Jeg har reist sammen med samboer i SAS Plus og samtidig gjestet inn en kompis som fløy på samme fly i SAS Go. Spurte personalet pent om han også kunne bli med inn i gull-loungen, og det var greit. Dette er dog noen år siden.
Som de ovenfor skriver så avhenger det av personalet. Har flere ganger fått med alt for mange enn hva reglene sier.
De er ganske rå på å si nei er min erfaring så jeg er sluttet å spørre. Det verste er Lufthansa sine lounger, der er det heller ikke mulig å kjøpe seg inn. Men jeg har mange ganger lurt på hva som skjer om jeg trykker "familie" og tar med meg 2 kompiser inn. Hva skal jeg da si til mitt forsvar om de lurte på hva slektskapet er....
Familie betinger vel samme PNR, selv om jeg er usikker på om systemet faktisk gjør en sjekk på dette?