2 pax i C til EWR med SAS april/mai 2019 med bonuspoeng+CT. Plan?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av toyboy, 06. mars 2018.

  1. toyboy

    toyboy Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Min første post her så vær snille!

    Har en plan for å opptjene 100k EB og CT. Men dette vil jeg nok ikke oppnå før sent i år, la oss si oktober/november.

    Det jeg ønsker er en langhelg (ons-søn/tor-man/fre-tir) i april/mai 2019. Med SAS for å holde avgiftene lave og raskest mulig flytur. Har ikke blitt bitt av lengst mulig flytur i F og flest mulig lounger-basillen. Enda ihvertfall ;)

    Da lurer jeg på: hvordan og når er sjansen best for å skaffe disse billettene? Dvs når slipper SAS sine C billetter, er det vanskelig å få tak i disse/hvor raskt forsvinner de m.m. Hvor er det best å følge med på tilgjengelighet, og går det an å sette opp varsler for dette?

    Gode tips trengs. Og om dette ønsket er helt urealistisk å få til så vil jeg gjerne vite det nå så skuffelsen blir litt mindre senere :eek:
     
    dkvt liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ca 3 mnd før slippes en del i business, det er" vinduet" du leter etter;)
     
  3. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
  4. toyboy

    toyboy Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for superraske svar. Da ser det ut til at planen min kan fungere greit da :)
     
    thecoldfish liker dette
  5. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke alltid lett å finne akkurat komboen man ønsker seg så kan være lurt å se etter alternativer som også kan være interessante. Feks Chicago, Miami eller LA.

    Lykke til!
     

Del denne siden