https://www.clubcarlson.com/secure/offers/12879328 2 stays og du får enten 10K poeng eller gratis natt cert for en fredag.
Det var nesten litt skuffende at det stopper på maks 30.000 poeng. Under vårens kampanje tror jeg at jeg har dradd inn ~80.000 ekstra poeng. Men for all del, alt monner!
Min erfaring med Club Carlson er at mandagsnatt er natt til tirsdag, så da kan du jo regne deg frem til svaret
Meldte meg på for 10k poeng, da jeg regner med (uten at jeg har giddet å sjekke det) at de gratisnettene har en haug med conditions.
Kun ikke se at det var noe mye conditions, lite utdrag: "Friday E-Certs are valid for reservations on a single Friday night at any Quorvus Collection, Radisson Blu®, Radisson RED, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inns & Suites By CarlsonSM hotels worldwide for stays between October 6, 2017 and January 26, 2018
Skal tro om de belønningene da kommer som et ekstra tillegg til de vanlige poengene, eller istedenfor ? De har jo allerede en grei poeng kampanje gående.
Dei køyrde DREAMDLS i forrige veke også, med 30% rabatt og var det 2500 ekstra poeng per opphald? Blir ein fin kombo det.
Var vel litt taktikk at dream deals gikk ut nogenlunde samtidig som denne kampanjen startet. Har jo vært litt gøy med begge kampanjene samtidig
Ja, men bestillingsperioden gjekk vel ut for nokon dagar sia, slik at det vart vanskeleg å planleggje opphald på bakgrunn av begge kampanjane.