Da er vi straks på vei inn i 2023, på det enklere plan er vi straks på vei ned i frokostsalen her i Ginza, Tokyo. I dag står blant annet sushilaginskurs på planen her, ha en flott nyttårsfeiring alle sammen!
God nyttårsaften fra Larvik! Ute blåser det hunder og katter så det er på tide å finne senga. Husk briller i kveld, både store og små!
God måårnings fra Bangkok. Klokken er slått 9 og en er ferdig med kaffe og sjokolade. Den andre halvdel er dratt på jobb og jeg får gjøre meg klar for litt jobbing jeg også, ved bassengkanten Nydelig vær også i dag. Temperaturmessig så er desember og januar 2 nydelige måneder her. I kveld skal det være party oppe i loungen på 52 etasje, om vi stikker innom der får vi se. Ha en nydelig feirings folkens
God morgen fra IB-loungen i Madrid etter nattflyvning LPA-MAD. Har noen timer her før siste etappe, så får nok brukt opp årets siste lounge key også.
God morgen fra Oslo vest. Året går mot sin slutt og det har vært et nytt innholdsrik og spennende reise år. Håper på like bra igjen til neste år. Min reiseaktivitet har tatt seg betydelig opp grunnet dette flotte forumet, har sikret meg igjen de statusene som er viktig for oss og er strålende fornøyd med det Takk til forumet for masse god inspirasjon og mange flotte tips man får med på veien til alle de flotte reiseøyeblikkene. God nytt år alle bonusnisser
Godt Nyttår fra det blide sørland. Tikket inn oppnådd platinum hos Ncc, slettes ikke dårlig avslutning på året.
God morgen! Her blåser det, men det har iallfall sluttet å regne.. I går kveld var ikke hunden spesielt happy for å gå ut i øs pøs regnvær. Han hadde akkurat blitt tørr fra årets siste bad, og så måtte han ut og bli våt igjen! Jaja. Det var ikke noe bedre for oss på to ben. Må ta en liten opprydding i bookede reiser for 2023, og se hvilke som trengs å pusses litt på. Første reise i 2023 går om en uke, til TOS og Smak. Forhåpentligvis. Takk for et flott 2022, IFere! Det gir meg stor glede å "prate" med dere her inne, og takket være IF har bonusfeberen fått ben å gå på, også i 2022. Godt nytt år!
God nyttårsaften! Turen hjem fra MIA gikk veldig greit og vi klarte å dryge den til 20:00 før kidsa slokna i går kveld. Våknet til vanlig tid i dag og jetlag'en er vel mer eller mindre i sjakk. Utrolig gikk å komme tilbake til skikkelig dyne - å tulle seg inn med 10 lag laken er ikke min greie Hva blir neste tur? Brenner nok inne med 2 CT'er ser det ut til. Har uansett klart å utnytte SAS MC rabatten på 3stk turer til USA i år så er godt fornøyd med flyåret sånn sett.
God formiddag fra Grenland. Er såvidt blitt menneske igjen etter 30t med feber og frostrier.. Æff.. ikke Corona iflge test. Må være noe annet rusk. Nuvel- får besøk av et par av våre bestevenner i kveld. Får sette fruen i gang med kalkun osv, mens jeg skal prøve en hostepils på sofaen til fotballen. Så får vi se om jeg får oppleve 2023.. Ha en fin kveld alle IF`ere
Takk for det. Angående å oppleve 2023 er jeg mest redd for fruen hvis jeg kommer med forslaget om at hun fikser alt, mens jeg ser fotball og drikker øl
God morn og godt nyttår! Om ganske nøyaktig en uke starter ferden til Værnes, for å fortsette til BKK via Istanbul og Oslo. Gleder meg! Gleder meg også til dagen i dag med matlaging og spising. Rijsttafel med 14 retter, hvorav de færreste jeg har lagd eller spist før. Kan jo bare gå bra dette. Det var ikke helt lett med drikkepairing, så det ble en eske med alt mulig på polet i går, vi skal finne ut av dette! Håper alle sammen får en fin årsavslutting og en enda bedre start på året!
Gåtur hjem i går kveld er noe av det kaldeste og våteste jeg har prøvd siden jeg drev med vinterbading. Godt da at værgudene er halvt på lag i Oslobyen i dag. Dagens hovedperson har smokk ostebiter og pinneis is sengen. Gode utsikter for dagen der altså, selv om den blir i en seng på hospitalet. I kveld blir det middag bobler og kanskje utsikt til en rakett eller to. Vi får se hva dagen bringer. Godt nyttår til hele forum og alt av pointearners og andre reisepartnere.
Solkysten på nyttårsaften er mye lik St Hansaften .. grått og vått Nå er gulvet vasket og vi er klar for kvelden ..? Mens jeg satt med et deilig glass med californisk pine noir fra Cline og nøt flott trønderrock på TV, ble det sånn ca 10 ganger antydet at gulvet trengs å vaskes før gjestene kommer. Ja ja, nå er det gjort og jeg kan konsentrere meg om viktigere ting .. som IF og planlegging av utflukter .. Armagnac og bobler og rødvin og Bareksten er klar for kvelden, trodde egentlig det var nok for en fin kveld … men nei!! Godt det er helg!
God nyttårsaften-morgen (kan man si det?) fra London. Er det bare meg, eller er SAS sin bestillingsmotor helt gått i stå i dag? CT må brukes!