Jeg ønsket å støtte DB for gou journalistikk i sommer ifm en artikkel jeg kunne lese gratis i papir, og gikk inn og betalte det jeg oppfattet som en engangssum. Et sted må det ha stått med en font jeg ikke så at det var løpende. Jeg betalte for en uke. Jeg fikk ikke dette med med før etter 6 uker eller noe da jeg gikk gjennom kortfaktura. Ingen ordrebekreftelse ble sendt ut de gangene de belastet kortet.
I tillegg er det jo helt galskap å ha et løpende ukesabonnement all den tid det er flere ganger dyrerer enn månedsabonnement. Burde egentlig være en åpenbar feil som de burde skjønne. Men neida det skjønte ikke kundeservice, så tapet ble rundt 150 kr. Jeg er glad vi er to i familien som nå får tilbake dette med renter, med en nettogevinst på 218kr x 2 = totalt kr 436. Selv med tapet i sommer er det penger igjen til en gratisnatt på pointbreaks med lounge, suite og minibar
Last edited: 07. des 2017
Upsaker and Fredrik81 like this.