Hei, da har jeg snart sjekket av årets to første mål: - 2CT med Amex elite (men venter fortsatt på 20k status poeng og 60k sign up bonus) -200k spend på sas mc (husker jeg riktig at det er en maks grense på poeng eller var det før de endret kortet?) Spørsmålet er hva som er best å gjøre nå for å få mest mulig spend videre? Amex plat virker jo ikke så morsomt lenger. Min originale plan var: - Nytt Amex elite til min samboer når neste sign up kampanje går live - nedgradere mitt amex til premium - MC spend: (edited) fortsette å bruke sas premium mc Noen andre strategier som er bedre? Målet nå er mest mulig eb poeng for å få brukt CT 2 (og 3/4 hvis jeg går for elite nr. 2)
Har du SAS MC, eller SAS MC Premium? Det er grense på 200k bruk på førstnevnte, men Premium har ingen grense. MC: Premium:
Har Sas premium mc. Så har husket feil. Skal selvfølgelig beholde det. Kom også på at jeg betaler årlig for det kortet. Edit: la dette inn i første post
Ønsker du ev. kun 1 CT til kan du selv (eller samboer) søke om SAS Amex premium. Ikke noe problem å ha ta kort samtidig. Bare husk at du må kortet/-ene inntil du har fått det du skal av poeng fra kampanjer o.l. FØR du endrer eller sier noen opp.
Tja… hvis du har så høyt forbruk at du allerede har brukt 500.000 i år, kan du vel bare betale for billettene? Neida, fra spøk til alvor - erfaringsmessig er det lettere å skaffe seg CTer en poeng. Men min strategi videre hadde vært å gå for 1 CT ved å nedgradere til premium, eller evt 2 CT om samboer får Elite. Det forutsetter jo selvfølgelig at du klarer å tjene opp nok poeng til å bruke alle CTene, ellers er det jo litt waste.