3 DAGER MED DOBLE POENG 15 TIL 17 MARS 2019

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SVG_flyer, 28. febr 2019.

  1. SVG_flyer

    SVG_flyer Senior Medlem

    Innlegg:
    768
    Likes mottatt:
    578
    Bonuspoeng:
    93
    Hei folkens,

    jeg fikk akkurat denne emailen fra sas. Få tre dager doble poeng på ditt SAS Eurobonus Mastercard Premium.

    Fra 15 til 17 mars 2019 får du tre dager med doble poeng på alle kjøp foretatt med ditt nye SAS Eurobonus Mastercard Premium. Det betyr at du får opptil 50% Ekstra poeng per hundrelapp du handler for, mot normalt opptil 25.

    Du får poengene automatisk og behøver ikke å registrere deg for å få doble poeng på kjøpene dine i denne perioden - gjelder også alle evt. tilknytende PointEarner. Registrering til 7/3.
     

    Attached Files:

    Vaskehanske, Ursa, Ombo and 4 others like this.
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    4,684
    Likes mottatt:
    6,962
    Bonuspoeng:
    113
    Ser jo ut til å være en "knapp" for registrering i e-posten du har mottatt?

    Forøvrig veldig bra med en ny kampanje!
     
  3. veeegard

    veeegard Senior Medlem InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    1,163
    Likes mottatt:
    4,613
    Bonuspoeng:
    113
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    4,708
    Likes mottatt:
    9,056
    Bonuspoeng:
    113
    Teksten er faktisk annerledes hos meg, det står at jeg må registrere meg:
    upload_2019-2-28_11-10-31.png
     
  5. Upsaker

    Upsaker Veteran InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    4,173
    Likes mottatt:
    8,317
    Bonuspoeng:
    113
    Samme som deg
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    4,684
    Likes mottatt:
    6,962
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk også e-posten nå og måtte også registrere meg.
     
  7. drsyk

    drsyk Licence to heal

    Innlegg:
    1,913
    Likes mottatt:
    2,267
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, måtte reg. meg også.
     
  8. SVG_flyer

    SVG_flyer Senior Medlem

    Innlegg:
    768
    Likes mottatt:
    578
    Bonuspoeng:
    93
    Er en knapp ja :)
     
  9. joskje

    joskje Aktivt Medlem

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    259
    Bonuspoeng:
    63
    Venter fortsatt her. Synes det er fascinerende at de ikke klarer å sende ut e-postene samtidig :p
     
  10. drsyk

    drsyk Licence to heal

    Innlegg:
    1,913
    Likes mottatt:
    2,267
    Bonuspoeng:
    113
    Søppel post inbox`n ? :rolleyes:
     
  11. Upsaker

    Upsaker Veteran InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    4,173
    Likes mottatt:
    8,317
    Bonuspoeng:
    113
    Det er helt normalt at ikke alle får mail samtidig og kan være avhengig av en haug med variabler. Siden dette skjer hver gang SAS sender ut mailer vil jeg tro de sender ut i bolker vilje, enten for å sikre at alle blir sendt ut eller at deres mailtjeneste er satt opp slik. I tillegg er det forskjell på hvor mange eposter internettleverandører og epostleverandører rundt omkring i verden godtar per sekund eller minutt. Størst er sannsyligheten for at SAS har et gammelt system.
     
    Storbaba liker dette
  12. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    286
    Likes mottatt:
    451
    Bonuspoeng:
    63
    Det er faktisk ganske vanlig å porsjonere ut store utsendelser over litt tid. Det gjør det enklere å håndtere ting om noe går feil, det fordeler henvendelser til kundeservice og reduserer trykket på nettsider (om det lenkes til noe) ut i tid.

    Men så vil det alltid være noen særgrupper (les: oss her inne) som deler dette og blir sittende å oppdatere innboksen hvert femte sekund... :D
     
    Vaskehanske, Ursa, fly4fun and 7 others like this.
  13. joskje

    joskje Aktivt Medlem

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    259
    Bonuspoeng:
    63
    Joda, greit nok at de sender ut i bolker. Det er bare interessant at det ofte går opptil flere timer fra frua får eposter fra SAS til de dukker opp i min innboks. Av og til dukker de bare opp hos en av oss, og det er egentlig dette jeg synes er fascinerende:p (Også skaper det en frykt for at man av og til går glipp av tilbud:eek:)
     
  14. Leon

    Leon Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Er det noen som har noe erfaring med hvordan dette tilbudet fungerer i ulike tidssoner?

    Gjelder det for tidssonen der man befinner seg, eller må man tenke på hvilken tid/dato det er i Norge?
     
  15. Lars J

    Lars J Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Tidligere har det vært lokal tid der du har handlet, var vel noen som ikke hadde fått ekstra bonus sist fordi de hadde handlet akkurat på midnatt norsk tid i engelsk nettbutikk som ligger en time bak..

    Mener det løste seg ved å ta kontakt med kundeservice, men greit å ha i bakhodet.
     
    Leon and joskje like this.
  16. joskje

    joskje Aktivt Medlem

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    259
    Bonuspoeng:
    63
    Det gjelder kun i norsk tidssone;) gikk på en smell forrige kampanje pga kjøp i UK som var en time forran. Heldigvis etteregistrerte de poengene:rolleyes:
     
    Leon liker dette
  17. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    206
    Bonuspoeng:
    43
    Jobber som utvikler, og kan fortelle at når man sender ut noen 100K eposter, så vil ofte ikke epsotleverandøren godta at det sendes for tett. Om Google ser at det f.eks. kommer 10 000 like eposter til 10 000 forskjellige gmail-adresser kan de finne på å svarteliste epostleverandøren. De store leverandørene av epost bestemmer selv hvordan de vil levere epostene dine, du får bare status underveis på hvordan leveransen går. Det er selvsagt mulig å betale mye penger for at de deler lasten utover i nettverket sitt, men det er sjeldent verdt det. Nyhetsbrev som dette har ingen hast med leveranse, og da kan det fort gå mange timer mellom første og siste abonnent.
     
  18. ArthurDent

    ArthurDent Senior Medlem

    Innlegg:
    915
    Likes mottatt:
    1,771
    Bonuspoeng:
    93
    Decisions, decisions. Øke poenginntjening eller bidra til ny CT... :rolleyes:
     
    Jorge, Xflipper, Leon and 2 others like this.
  19. joskje

    joskje Aktivt Medlem

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    259
    Bonuspoeng:
    63
    Det er greit nok, men hvordan forklarer du at noen eposter aldri kommer frem til enkelte medlemmer?:p Jeg prøver bare å påpeke at det må ligge noen underliggende feil hos epostsystemene og nyhetsbrev-sendingen hos sas
     
  20. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Senior Medlem

    Innlegg:
    1,410
    Likes mottatt:
    1,051
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje fordi det har gått litt for fort og noen har blitt avvist av epostklientene?
     

Del denne siden