Hei. Etter fjorårets Julebord til Tokyo fikk sjefen plutselig lyst på en ny tur med LH-F. Problemet er bare at vi har fått en ny kollega, og nå teller konsernet 3 personer.. Eurobonuskontoen teller snart 300.000 poeng og det strømmer inn flere så poeng skal gå bra... CT er også på plass til en hver tid! Hvordan fungerer dette med 3 personer og CT?? Vil det da feks til Asia koste 285.000 poeng?
Første problem er å finne 3 F seter på samme flight, men dere er kanskje åpne for å dra til forskjellige tidspunkt? Ellers vil det være 2 for 190 000p, og en for 95 000p ved bruk av 2 stk CT.
Hei, er ikke eksperten her, men rimelig sikker på at du må bruke 2 CTèr for å få dette til å gå opp. Da ender du opp med 285t poeng som du skriver. Men så skal du også finne 3 ledige plasser i F på samme fly, og det er nok ikke helt enkelt.....
Hei, lurer litt på det samme. Vi er 4 personer og jeg har 2 CT. Tenker å booke LH C på 2 ulike PNR med CT (Cape Town), og så får vi se på muligheten for oppgradering til F om det skulle bli en mulighet. Det er ingenting som tilsier at Tallin kan nekte å bruke 2 CT på samme flights?
4 CT F til CPT på samme flight? Dessverre må jeg nok si at det er større sjanse for at det er en måned med sol i Bergen... Det skal godt gjøres å få 4 CT i C på samme flight dit.
Vet at det kan bli vanskelig med 4 i F , men har et ørlite håp på C. Nå er ikke dette før i Desember, så jeg har mulighet til å sjekke mange ulike alternativer.
Hei. Til info er destinasjon helt uviktig, så vi kan være fleksible.. Men er egentlig CT 2for1 eller er det 50% rabatt på bonusreise?
CT er slik jeg har forstått det 50% (aka. 2 for 1) for inntil 2 personer. Så 3 personer trenger 2 CT...
Poenget, som jeg tror kom frem, var at man kan bruke en CT for 2-for-1 (som de fleste gjør) eller for 50% rabatt for en person. Men du har selvfølgelig helt rett Mr. Flisespikker-Are
Jeg brukte 2 CT på C for 4 pax til Osaka, retur fra Tokyo midt i skoleferien i fjor, men jeg tror jeg hadde ordentlig flaks!