4 stk biz billetter CT til Hawaii?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av zeala, 01. sept 2020.

  1. zeala

    zeala zee

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
    Hei folkens
    Selv om det nok er litt lengre frem i tid enn jeg hadde ønsker, så begynner jeg nå planlegging av reise med meg, min mann og to barn til Hawaii. Jeg har nok poeng og 2 CTer som planlegges brukt.
    Er det noen som har peiling på hva den beste strategien er for å finne 4 stk biz billetter helt til Hawaii? Vi ønsker å reise på samme fly.
    Noen som har tips om ruter som funker bra? Kommer til å reise med barn som er 3.5 og 5.5 på den tiden, så er ikke kjeeempeinteressrrt i lange melkeruter.
    Er det noen som har fått til å fly via Asia til Hawaii på CT? tar imot alt av tips :D
     
  2. christian1986

    christian1986 Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke at det hjelper deg noe særlig, men er vanskelig å finne business fra fastlands-USA til Hawaii. Vi har vært to turer og har hver gang måtte ta til takke med business deler av veien.
     
    Shyneno liker dette
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekk heller andre veien. Air Canada fra Vancouver til Hawaii kan være en mulighet.
     
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    ANA fra Tokyo til Hawaii går kanskje hvis du treffer riktig konsulent.
     
    SVG_flyer and Shyneno like this.
  5. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    2,080
    Bonuspoeng:
    93
    Og ikke minst fire billetter på samme fly hele veien over. Det hører til sjeldenhetene så her må en fort være veldig så fleksibel.
     
  6. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Ville ikke hatt for store forhåpninger til fire ledige C-billetter på samme fly. Har fulgt med en stund og ikke sett flere enn to.
     
    Shyneno liker dette
  7. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Som nevnt over er det sjelden man finner 4 biz seter gjennomgående. 2 seter finnes om man er fleksibel på datoer. Vancouver er der jeg ser flest seter ledig til Hawaii. Til Vancouver kan det være man må lete LIS-YYZ-YVR eller LHR-YVR evt FRA.
     
  8. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nok av tilgjengelighet for fire på samme fly ZRH-LAX/SFO, så kan man booke seg videre til HNL i C på to forskjellige fly (lite tilgjengelighet, men det er noe) eller i X på samme fly, for så å følge med for å få fire biz på samme fly nærmere avreisedato.

    Jeg har ikke noen direkte erfaring flyene til HNL, men andre lange innenriksflights i USA har en tendens til å slippe fler C-seter etterhvert. Og det ser da ut som det er ganske mye å velge i de neste par ukene, men det er kanskje mer sannsynlig at det er pga Covid.
     
  9. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    RoadKing liker dette

Del denne siden