AAdvantage Gold & Platinum Fast Track

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Paasan69, 15. jan 2015.

  1. Paasan69

    Paasan69 Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Mange lesere av dette forumet er sikkert innom en hel del tilsvarende også men jeg tar sjansen allikevel på å tipse om en kampanje fra AA som jeg kom over hos LoyaltyLobby. Skulle gjerne postet linken men siden jeg er en n00b her ennå så mangler jeg en del poster for å kunne poste linker. Men gå til "loyaltylobby dot com" så ligger artikkelen litt ned på siden. Kanskje noen med mer cred en meg poste linker i et svar?

    Slik jeg leser betingelsene så får man her sjansen til å teste ut fordelene av Gold/Platinum (OW Ruby/Sapphire) programmene til AA fra tidspunktet for registrering og frem til 15. mai. For å beholde statusen ut februar 2016 kreves kun 6/12k med kvalifiserende miles innen det også 15. mai.

    Mener det bør være rimelig enkelt å oppnå 12k miles med en OSL-LHR-LAX-LHR-OSL i Q da dette bør gi ca 12.400 miles base points og kan med enkelthet fås for under $1.000 utover våren. Mulig det holder med en OSL-LHR-JFK-LHR-OSL også da dette gir ca 8.400 miles og med .50 opptjening for en Q billett så er man innenfor. Men her er det meget mulig jeg tar feil og arrester meg gjerne og korriger.
     
    Fnate liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Dette tilbudet er vel targeted? Forsøkte å registrere meg, men det funker ikke.
     
  4. Paasan69

    Paasan69 Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Kan se slik ut ja. Jeg fikk ikke med meg de første linjene i artikkelen: "American Airlines has again extended targeted complimentary Gold and Platinum (and maybe even EXP) status to some and then fast track offer to keep it through February 2016." Kommentarene til artikkelen tyder på at andre erfarer samme problemet. Jeg fikk heller ikke registrert min profil for tilbudet og burde selvsagt forsøkt før jeg laget denne tråden. My bad :(
     

Del denne siden