Min account activity er ikke oppdatert siden 31.03.17. Ser at jeg har fått poeng i perioden, men umlig å sjekke for hva. Gjelder både på web og app. Noen andre som opplever dette?
Samme her. Men siden jeg kun savner poeng for 6 og 7 april (fly + flytog) tenkte det bare var normal forsinkelse.
Samme her. Poengene renner inn som forventet, men jeg aner egentlig ikke hvor de kommer fra. Siste dato er 30.mars hos meg, men jeg hadde ingen flyturer mellom 31. Og 4. april.
Virker som det er en liten forsinkelse mellom når poengene kommer inn og når de blir synlige i transaksjonshistorikken. Gjelder alle plattformer for min del, web, android og ios. For eksempel hadde jeg en flytur fra 2. april hvor jeg fikk poengene dagen etter, så kom ekstrapoengene i forbindelse med dobbel poeng-kampanjen opp i historikken to dager etter og grunnpoengene først i dag... Forstå det den som kan
Har fått en del poeng nå, men ingen oppdatering i activity loggen på 2 uker... går litt i rykk og napp den oppdateringa der
Opplevde det samme. Kom inn poeng for bruk av Amex-kort, men det tok ytterligere flere dager før det vistes i oversikten. Er nok bare en "liten" forsinkelse i systemet.
Har samme problemet. Tror også at det er noen poeng fra mars som ikke har kommet inn så irriterende at siste oppføring på listen er 20.3... Får håpe det løsner snart så man får oversikt over hva som har kommet og ikke.
Siste transaksjon hos meg et 29.3. Etter det har det kommet både kredittkort- og flypoeng som ikke er registrert.
Samme her. Ingen aktivitet siden 31. mars. Jeg tror ikke poeng har kommet inn eller ut heller. Fløy OSL-EWR for 6 dager siden. Oppgraderte til biz, men har ikke blitt redusert i poeng.
Det kommer inn poeng, men jeg vet ikke hva det er poeng for.. Litt vanskelig for oss bonusnerder å holde oversikt når vi ikke kan se hva vi får poeng for
Tror de er ganske klar over problemet, men en liten Mail til gullmailen så tvang de gjennom en oppdatering og da kom alt frem slik det skal
Så nå må altså alle sende hver sin mail til gullmailen for å få en manuell oppdatering fra SAS' side? Har forsøkt å tømme historikk i nettleser og restarte app, men kontoaktiviteten stanser fremdeles 1. april. Man skulle tro det var en smal sak for SAS IT å fikse dette, men de har vel andre ting å henge fingrene i - som de uansett ikke klarer.
Om man er avhengig av oppdatering omgående er det en løsning ja. De vet om det, men hvor lang tid går er jo umulig og si...