Account Activity

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av stakar, 09. april 2017.

  1. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    Min account activity er ikke oppdatert siden 31.03.17. Ser at jeg har fått poeng i perioden, men umlig å sjekke for hva. Gjelder både på web og app.

    Noen andre som opplever dette?
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,758
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat samme her.
     
  3. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her. Men siden jeg kun savner poeng for 6 og 7 april (fly + flytog) tenkte det bare var normal forsinkelse.
     
  4. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Ditto. Litt irriterende, men ser ut som alt av poeng fra fly, flytog og kredittkort er kommet inn.
     
  5. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Poengene renner inn som forventet, men jeg aner egentlig ikke hvor de kommer fra. Siste dato er 30.mars hos meg, men jeg hadde ingen flyturer mellom 31. Og 4. april.
     
  6. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, samme her også.
     
  7. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Åpne appen. Dobbelklikk på home button og steng appen. Restart.
    Problem solved for meg.
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også samme problemet, men Android, så trikset til @Omaniac funker ikke for meg.. tips?
     
  9. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Virker som det er en liten forsinkelse mellom når poengene kommer inn og når de blir synlige i transaksjonshistorikken. Gjelder alle plattformer for min del, web, android og ios.

    For eksempel hadde jeg en flytur fra 2. april hvor jeg fikk poengene dagen etter, så kom ekstrapoengene i forbindelse med dobbel poeng-kampanjen opp i historikken to dager etter og grunnpoengene først i dag... Forstå det den som kan :)
     
  10. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Har fått en del poeng nå, men ingen oppdatering i activity loggen på 2 uker... går litt i rykk og napp den oppdateringa der
     
  11. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Opplevde det samme. Kom inn poeng for bruk av Amex-kort, men det tok ytterligere flere dager før det vistes i oversikten. Er nok bare en "liten" forsinkelse i systemet.
     
  12. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Har samme problemet. Tror også at det er noen poeng fra mars som ikke har kommet inn så irriterende at siste oppføring på listen er 20.3...
    Får håpe det løsner snart så man får oversikt over hva som har kommet og ikke.
     
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,758
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Siste transaksjon hos meg et 29.3. Etter det har det kommet både kredittkort- og flypoeng som ikke er registrert.
     
  14. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
  15. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Ingen aktivitet siden 31. mars. Jeg tror ikke poeng har kommet inn eller ut heller. Fløy OSL-EWR for 6 dager siden. Oppgraderte til biz, men har ikke blitt redusert i poeng.
     
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Det kommer inn poeng, men jeg vet ikke hva det er poeng for.. Litt vanskelig for oss bonusnerder å holde oversikt når vi ikke kan se hva vi får poeng for :cool:
     
    NoLimit liker dette
  17. Sebastian

    Sebastian Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Tror de er ganske klar over problemet, men en liten Mail til gullmailen så tvang de gjennom en oppdatering og da kom alt frem slik det skal :)
     
  18. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Så nå må altså alle sende hver sin mail til gullmailen for å få en manuell oppdatering fra SAS' side? Har forsøkt å tømme historikk i nettleser og restarte app, men kontoaktiviteten stanser fremdeles 1. april. Man skulle tro det var en smal sak for SAS IT å fikse dette, men de har vel andre ting å henge fingrene i - som de uansett ikke klarer.
     
    Xflipper liker dette
  19. Sebastian

    Sebastian Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Om man er avhengig av oppdatering omgående er det en løsning ja. De vet om det, men hvor lang tid går er jo umulig og si...
     
  20. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte en mail så ble også min konto fikset manuelt. Merkelig opplegg.
     

Del denne siden