Dersom man allerede abonnerer på nevnte aviser, kan man si opp abonnementet og tegne nytt, og på den måten få poengene?
Står Står vel som regel i betingelser at det gjelder nye abonnoment, så skulle tro det blir vanskelig om du har fra før.
Uten å vite hvordan Aftenposten og VG gjør det, så ringte jeg hvertfall Fjordkraft, og når jeg byttet til Eurobonus abbonement, så fikk jeg det.. selv om jeg var Fjordkraftkunde fra før. C
Jeg skulle fornye abonnementet da jeg oppdaget muligheten for poeng, Jeg ringte DN og sa jeg ønsket poengene, de var veldig hjelpsomme, de ba meg kaste fakturaen jeg hadde fått også sendte de en nye en, 2 dager etter betaling var poengene på konto.
Det var ikke så værst... Jeg skyr egentlig blekkene pga all reklamen. Men hvis jeg får 7500 poeng for et halvt år med Aftenposten, så kan jeg bære litt reklame for det. Jeg kan ikke fatte at det lønner seg for dem.
5000 for et halvt år og 10 000 for ett år, er det vel? Og det gjelder totalpakken. Jeg snakket med kundeservice, og såfremt de opprettholder samarbeidet med EuroBonus, kan man få 10 000 poeng i året, så lenge man sier opp og bestiller på nytt hver gang. Verdt å merke seg at dette er totalpakken. Den koster 4908 kroner i året. https://kundeportal.aftenposten.no/eurobonus-aftenposten/