Av og til dukker det opp noen pressemeldinger som vi vurderer at ikke fortjener plass på førstesiden vår. Men å dele de her på forumet gjør vi selvfølgelig. Agurknytt 1: Fra 1. februar så vil British Airways vise den nye James Bond filmen, Spectre på sine langdistanseflighter. Agurknytt 2: British Airways lanserer nytt champagnemerke i Business Class innen Europa. Champagne de Castelnau Reserve Brut NV heter den nye. Produsenten holder til midt i Reims, har laget champagne siden 1916 og har en årlig produksjon på i underkant av en halv million flasker. Merket ble valgt ut i en blindsmaking hvor 2 personer med tittelen Master of Wine var involvert. Den vil bli servert ombord i kvarte flasker. Jeg sitter vel egentlig å lurer på om det var vinsmakingen eller prisen som avgjorde hvilket merke de valgte ut.....
MOWnytt: Den nye James Bond-filmen Spectre, er nå tilgjengelig på min kabelboks. MOWnytt kan også fortelle at den velsmakende Misdimenor Ale fra Jailhouse Breweries står i kjøleskapet i garasjen.
Hahaha og dette sendte de ut pressemelding om... Fint å vite at jeg kan se Spectre på min tur over Atlanteren i februar da Men ellers så er jeg enig i at dette ikke er nyheter som har plass på forsiden.