Agurknytt fra British Airways

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Bizflyer, 31. jan 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Av og til dukker det opp noen pressemeldinger som vi vurderer at ikke fortjener plass på førstesiden vår. Men å dele de her på forumet gjør vi selvfølgelig.

    Agurknytt 1:
    Fra 1. februar så vil British Airways vise den nye James Bond filmen, Spectre på sine langdistanseflighter.

    Agurknytt 2:
    British Airways lanserer nytt champagnemerke i Business Class innen Europa. Champagne de Castelnau Reserve Brut NV heter den nye. Produsenten holder til midt i Reims, har laget champagne siden 1916 og har en årlig produksjon på i underkant av en halv million flasker. Merket ble valgt ut i en blindsmaking hvor 2 personer med tittelen Master of Wine var involvert. Den vil bli servert ombord i kvarte flasker.

    Jeg sitter vel egentlig å lurer på om det var vinsmakingen eller prisen som avgjorde hvilket merke de valgte ut.....
     
    Kjakan liker dette
  2. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Regner med LP GS blir beholdt på F?
     
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    MOWnytt: Den nye James Bond-filmen Spectre, er nå tilgjengelig på min kabelboks.

    MOWnytt kan også fortelle at den velsmakende Misdimenor Ale fra Jailhouse Breweries står i kjøleskapet i garasjen.
     
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Hahaha og dette sendte de ut pressemelding om...
    Fint å vite at jeg kan se Spectre på min tur over Atlanteren i februar da ;) Men ellers så er jeg enig i at dette ikke er nyheter som har plass på forsiden.
     
    Bizflyer liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det sa pressemeldingen ingenting om ......:p
     

Del denne siden