Air Austral lar modell fly passasjerer... (NSFW)

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Ida, 28. juni 2015.

1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    NSFW bilder i linken: http://www.dailymail.co.uk/travel/t...ng-busty-model-cockpit-selfies-fly-plane.html

Det er mye i luftfartsverdenen som man hyler "litt for mye opp om", f.eks synes jeg det er overdrevet at piloter skal få sparken hvis venner har fått ta bilder i cockpit mens flyet står på bakken. Det er overilt. Å sitte i cockpit er i Europa tillatt på captains decision. Men.... å la en megasuper-plastiskoperert-erotisk modell dame faktisk fly flyet.... Da har du latt junior ta over for mye av tankeprosessen. Det verste av alt er at damen jo ikke er noen pen modell heller, if you'd ask me.

Pilotasene er sparket iflg artikkelen og alle er flaue. Noe jeg skjønner. What a f'ing mess :D

Kommentar under artikkelen fra daily mail:
    "Pity you cannot show the whole video record of this amazing event which has been shown to astonished TV audiences all over South America this morning. These reckless pilots allowed her to take over controls while the plane was actually taking off and flying, all the time laughing and pointing out where the brakes and engine accelerations were (needless to say she had no idea how to fly anything). Everybody involved in this crazy stunt was immediately sacked and will be prosecuted."

2. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fant like gjerne videoen jeg. What can you say. The captain is like a dog chasing cars. Grafisk :confused: Her kan vel Air Austral forvente seg søksmål fra passasjerene.

(Kan lønne seg å kjenne til litt spansk, for her går det unna med spansk i 120km/t)
    https://www.youtube.com/watch?t=37&v=s-AWUXOYFYU

3. anders82

anders82 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,139
    Bonuspoeng:
    93
    Saklig opplegg!! Men det er i Argentina og jeg er vel ikke overrasket at det var der det skjedde :)

4. Epilef00

Epilef00 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Aerolineas Argentinas og Austral (samme eier, Staten) har vel ikke akkurat den beste rykte i Sør Amerika, ikke heller Argentinsk Luftverket. skjønner forsatt ikke hvordan AR kan være medlem av Skyteam
    begge pilotene fikk sparken forresten

Ida liker dette
  5. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Interessant, takk for info. Det er vel som at air india er medlem av star alliance.. Ikke alt som er like fornuftig innen alliansene, money talks I guess ;)
    Jeg leste et sted at pilotene har fått sparken ja, passasjeren har fått 5 års flyforbud (?!) og alle 3 (+ cabin crew?) har blitt saksøkt for å sette folk i fare? Mulig det bare er rykter. Som noen skreiv på avherald; "At least the pilots got a really nice photo to remind them of their flying career". Haha.

6. Epilef00

Epilef00 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Ikke bare det. men nå har hu passasjeren (stripper,modellen, eller hva hu jobber med) saksøk begge pilotene for sexuell trakasering

Del denne siden