Air China Business Class nach Bangkok für 475€ von Oslo https://travel-dealz.de/deal/airchi...er&utm_medium=email&utm_campaign=eilmeldungen
Ønsker å booke denne, hvordan gjør man det med bonuskort (hvis man booker via tripmonster). Trykker man inn SAS og så medlemsnummer uten EB(G) eller skal EBG med, slik at det blir EBG12345678? Er det også nok med 4t mellomlanding på PEK?
airchina.us f.eks. Sett inn BGO eller OSL som avreise, BKK som destinasjon. Velg business class. Har foreløpig funne mykje ledig både i februar og mars. Lite eller ingenting i april/mai.
Vidopen denne. Sliter frykteleg med denne, men kalenderen er litt for full av reiser som eg ikkje kan endre framover. Fillern
Denne fristet, Vinterferie m/ familie på 4 for under 20k med 60 000 Eurobonus poeng i poolen må sies å være en veldig god deal..
Svært interessant, til den prisen! Ser at flere avganger på leg'et PEK-BKK går i 737/A321, med First og Economy. I hvilken klasse ender da en biz-booking opp?
Da fikk jeg det til. Booket OSL - BKK, selv om jeg bor i Bergen. Booker heller BGO - OSL på EBP, gidd ikke 20t layover i Stockholm (+ da måtte jeg ut med en fridag), som jeg akkurat slipper nå. Da er det bare å håpe de honorerer den, selv om jeg ikke har store forhåpninger... Om de gjør, så er hvertfall EBG 2020 sikret.