jeg har drevet og fulgt ANZ tilgjengelighet det siste året ganske tett, og har svært sjelden funnet tilgjengelighet i C for oss nordboere. I dag plinget det derimot på alt av mine alarmer. I fremstår som vid åpen på de mest fantastiske ruter, tilogmed med 2+ seter tilgjengelig. Ruter som er åpne i Expertflyer inkluderer EZE-AKL (19.10) AKL-EZE (19.10) LHR-LAX (19.10) LAX-AKL (19.10) AKL-RAR (19.10) Finner dem ikke på United.com enda... Dette var de jeg hadde satt alarm på. Alt trigget på oktober, men antar at det kan være åpent andre måneder også. Mulighet for å reise til AKL via enten EZE eller LAX er dermed kanskje en mulighet Om noen er i CT modus og har anledning til å sjekke dette i morgen, så hadde det vært intr å høre. Har fremdeles mine tvil om disse awardsetene er tilgjengelig for oss, men kan være verdt et forsøk.
Interessant! Har brukt ein del tid på å leite etter EZE-AKL, men har berre funne sporadisk ledigheit eine vegen. OSL-FRA-EZE-AKL er definitivt ein interessant tanke, sjølv om EZE-AKL berre vert i biz.
Dette frister absolutt. Bare usikker på om jeg faktisk har noe tid å bruke Har CT og poeng, men ikke tid.. buhuuu...
Ser det snakkes og skrives mye bra med Air New Zealand. Jeg skal til Los Angeles om en måneds tid med CT. Har per nå booket Austrian i Business begge veier, men håper å finne ledige seter i LH F fra FRA eller MUC når det nærmer seg planlagt avreise. Ser at jeg kan booke om til ANZ, OSL-LHR-LAX, en 5th Freedomrute ANZ har. Skulle jeg ha booket om fra Austrian til ANZ på utreisen bare for å få prøvd et nytt selskap? Med Austrian og LH har jeg ankomst LAX på ettermiddagen, mens med ANZ vil jeg ikke komme frem til LAX før på kvelden..
Alltid en opplevelse å prøve nye selskap, hvis du ikke har prøvd ANZ før vil jeg anbefale den endringen. Loungene på LHR er dessuten vesentlig hvassere enn i Wien. Merk deg at hvis du skal prøve på LH F, så er det egentlig en fordel å ha biz ut fra FRA eller MUC, fordi det mange av oss ofte opplever er at det kan være et problem med connection fra OSL til FRA/MUC.
Tilgjengelighet ser nå ut til å være trukket tilbake. Eneste rute som er åpen med 2+ seter i (I) og god tilgjengelighet er SYD-AKL (B777/B787)
Nå drar jeg opp en gammel tråd, håper det er greit. I følge United.com og EF er det bra tilgjengelighet med biz hos ANZ mellom EZE og AKL. Er det noen som har prøvd biz i denne strekningen? Hvis ikke, er det noen som har long haul-erfaring med ANZ sin biz?
Har du eksempeldatoar? Eg har lenge hatt lyst til å fly OSL-FRA-EZE-AKL (eller omvendt), men har aldri funne to ledige seter.
Flydd biz på 777 mellom Nadi og Auckland. ANZ er et "morroflyselskap" med mye humor og en artig tone. Ulempen med biz produktet deres er at alle sitter med beina ut i midtgangen. Review av setetypen ser du her: https://thepointsguy.com/2016/04/air-new-zealand-787-9-business-class-review/ altså ikke optimalt vil jeg si for par....
Fordelen med biz produktet er at du får beste flysenga (OK, flymadrassa) i verda.... No er ikkje eg og @Travellingalf par i ordets rette meining, men vi klarte fint å kommunisere (så lenge TA var våken). Nei, tullekonfigurasjonen til ANZ er ingenting å vere redd for.
Snill og grei som jeg er kan jeg gjerne ta på meg oppgaven med å ta denne turen for deg, det er bare å booke. P.S. Så ikke at det var en gammel tråd...
Jeg reiser som oftest alene på CT-turer, så jeg vet ikke helt tilgjengelighet på to ledige seter i strekningen FRA-EZE-AKL, dessverre.
ANZs biz-konfigurasjon virker ikke så skremmende. Jeg drømmer om å få til en slik tur på årets CT: OSL-FRA - LH biz FRA-EZE - LH F EZE-AKL - NZ biz AKL-SYD - NZ biz SYD-SIN - SQ F SIN-BKK - SQ biz BKK-FRA - TG F FRA-OSL - LH biz Spørsmålet er heller om Tallinn godtar denne ruten.
Når finner du dette! Jeg søke noen tilfeldige datoer og fant ingenting med to seter, og kun en flight med et sete ledig i økonomi..
ANZ har sluppet mye seter i juni og juli. Finner to seter rimelig hyppig på LAX-AKL og videre til SYD dersom man ønsker dette. Burde være en lovlig vei til Oceania dette her. SFO-AKL viser også godt med tilgjengelighet.