.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 10. sept 2014.

  1. .
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
  2. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Skal se. Fløy Ethiopian Airlines sin 787 tidligere i år, synes det var skikkelig fint :)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
  5. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Det er vanskelig å si om dette er konspirasjonssak i klasse med Gardermoen vs Hurum. At det er misfornøyde arbeidere som har bidratt er det ingen tvil om, men om det er fordi de har fått sparken av egen feil, eller annens kan man ikke vite uten videre, - ei heller om det er fordi de er misfornøyde med at de må konkurrere med anlegget i S.C.

    Det som overrasker meg mest var at Boeings kommunikasjonssjef avbryter når de intervjuer Larry Loftis, og på den måten nesten understreker at det er noe galt hos Boeing. Selvom Loftis virket usikker på hva han svarte på, så var det neppe noe som tydet på at han ikke var i stand til å svare på en tilsfredstillende måte. Man får nesten det til å tro at Boeing aldri har hatt intervjuer med kritiske journalister.
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  6. LCH

    LCH Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Du mener at Airbus har spesialdesignet en A380-versjon for Herr Lufthansen som ikke har eventuelle mangler andre selskapers versjoner har?
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er det jo ikke sånn at hverken Dreamlinere eller A380'er ramler ned i hopetall .. Nye fly idag er i en helt annen sikkerhetskategori enn det f.eks. DC-10 var. Ting er også langt mer gjennomsiktige med det mediabildet vi har i dag.
    At det er kuttet noen hjørner her og der i startperioden .. høyst sannsynlig. Blir det korrigert? Selvfølgelig. Var det noengang farligere å fly A380/B787 enn det var å fly DC-10/Comet? Tvilsomt - og skkerhetsstatistiikken gir vel et greit svar på dette.

    Verden er sjelden sort/hvit.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nå skal ikke jeg være vrang, og dette programmet stinker misfornøyd/sensasjon. Men jeg tar ikke Gary Leff som en ekspert på flysikkerhet altså. På seter, miles, mat og politikk... fint! ellers... nja.

    Sjøl prøver jeg å ikke være første kunde på et nytt fly. Ferdig med det. Så jo A380'en og Qantas og alle 787 brannene.
     
    wilhelm liker dette

Del denne siden