Nok en ny søkemotor for billige flyreiser har akkurat sett lyset og ser ut til å være en brukbar side. All the Flight Deals har riktignok vært i beta en stund, men nå ser det ut som den er fullt oppegående. Såvidt jeg kan skjønne er dette en samleside for gode tilbud, så dette kan kanskje gjøre det enklere å finne et knakende godt tilbud. For meg virker den hakket for enkel, men hvis du kun er ute etter en billig ferie kan dette være siden å bruke. The Points Guy har skrevet om fordelene og ulempene med denne siden, men oppsummerer med at han tror det kan bli hans go-to-side for billige reiser. Hva tror dere? Er det noen som har brukt den allerede kanskje? Edit: det var ikke meningen å lage to tråder, men når det blir gjort vedlikehold i beste sendetid var det ikke til å unngå. La oss fortsette i denne tråden
Enig, slike sider kan være fine når du ser etter en hoppe-på-tur og vil ha noen lavt prisede forslag. Skyscanner/Google Flights kan også gi en god oversikt dersom man utelater destinasjon (husk å krysse av for ubeskyttede transfers under filter). Å jakte på de aller laveste billettprisene er som luremus i gamledager. Når jeg var ung og erfaren så løp jeg etter søte jenter uten å ha peiling på hva jeg gjorde eller noen forståelse for strategi, social dynamics eller ROI. Sløste mye tid og energi på dette. Nå som jeg er eldre og har loffet litt rundt tror jeg fordelingen på bestilte billetter over et år ser noe slik ut: • Error fares, unormal prising, snuperduper-secret-fares: 0.02 % • Tilbud via flyselskapets egen nettside og lavt prisede sektorer (noen krever positioning flights): 29.98% • Vanlige markedspriser som varierer året rundt, enten bestilt direkte hos operatør eller via reisebyrå: 70% "Flypriser er som kvinner, de har humør som svinger opp, ned og du vet aldri helt hvor du har dem. Noen ganger slår du til for tidlig og noen ganger er du for sent ute. Er du for keen så betaler du for mye og er du for chilled så blir det ikke noe på deg. Etter du har booket kan du plutselig treffe på en bedre deal og du drømmer alltid om upgrade, access og full flex."