Alle DNB tjenester utilgjengelig natt til søndag

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Thor-Erling, 03. juni 2017.

1. Thor-Erling

Thor-Erling Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    http://e24.no/naeringsliv/dnb/alle-dnb-tjenester-utilgjengelig-natt-til-soendag/24011946

Kanskje ekstra relevant for alle våre medforumister som befinner seg i andre tidssoner. Eller som skal ta en taxi hjem fra byen i natt :cool:

Planlegger du å bruke DNB-kort eller Vipps natt til søndag, kan det være en fordel å ta ut penger på forhånd

• Moderniseringen gjør at bankens tjenester stenges fra søndag klokken 01.00.
    • Vipps, bankkort, nettbank, mobilbank og minibank vil være utilgjengelig hele perioden banksystemet er nede.
    • Evry forventer at systemene skal være oppe igjen søndag morgen.
    Planlegger du bruke kortet natt til søndag, eller befinner du deg i andre tidssoner, kan det derfor være lurt å ta ut kontanter i forkant.

Edvard and Stuttfeiten like this.
  2. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Kjerringa fikk Amex kortet avvist, så kanskje noen har startet allerede. Var dekning på kortet så kan ikke forstå hvorfor det ble avvist.

3. Thor-Erling

Thor-Erling Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Ville ikke forundret meg. Også litt overrasket over å ikke motta noe som helst info fra DNB direkte, men heller måtte lese det i E24. Hverken jeg eller madammen har mottat noe info fra DNB i hvert fall :confused:

Fredrik81 liker dette
  4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,966
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis dette også gjelder Amex, som jeg antar det gjør, så har jeg heller ikke hørt et kvekk.

5. Sebastian

Sebastian Nytt Medlem

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    DNB sine kort er ikke berørt av dette, kun en ivrig journalist hos E24 :)

6. Thor-Erling

Thor-Erling Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Ser de har oppdatert artikelen nå :)

Del denne siden