Alt for tidlig fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ololsen, 20. juni 2025.

1. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,218
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Bergen. Det var en lang dag i går med mange møter og en hyggelig middag med litt for mye god drikke kjenner jeg nå. Widerøe skal fly oss hjem igjen litt senere.

Ellers fant jeg selvsagt tid til å oppgradere en US innlandsflyvning neste år til Nashville fra Eco til det som amerikanerne kaller first class da Delta slapp noen seter. Så da får jeg testet det også.

Snart helg!

Kristian, EndreD, Calling and 15 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    70,949
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, det er fredag!
    Drikker kaffe i godstolen, og venter på at dekkhotellet skal åpne, så jeg får hentet ut vinterdekkene. Så skal jeg en tur på jobb, før jeg skal hente ny bil i ettermiddag. Det blir stas!

Helgen bringer både tur med danskebåten, konsert, flytur, og kvalitetstid med @kjeeli. :)

Ha en fin en!

Kristian, EndreD, Calling and 14 others like this.
  3. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,210
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

Siste skoledag for kidsa, og det gikk opp for meg at jeg enda har 3 uker med jobb før det blir ferie :confused:

Hva kjerre ble det @holmen ?
    Skulle hente min for noen uker siden men fikk kontrabeskjed samme dag, den kom vist i deler :eek:o_O Intet nytt tidspunkt mottatt ...

Kristian, EndreD, Calling and 12 others like this.
  4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,677
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Tønsberg.
    Har fått dytta samboer ut døra og traktet den første koppen med kaffe.
    Helgen byr på sol i følge yr.no, noe som passer bra siden vi nylig gikk til innkjøp av ny båt. Det blir derfor lite luft under vingene på oss i sommer, men sjøsprøyt og vind i luggen er minst like bra. :)
    Ha en god dag og en fin helg.

Kristian, EndreD, Calling and 12 others like this.
  5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,329
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Løpt fra meg før frokost, inntatt frokost på balkongen og nå skal jobb-PC-en åpnes. Skal se om jeg ikke klarer å gjøre presentasjonsforberedelsene utendørs, selv om den faktiske presentasjonen nok bør være i litt mer passende omgivelser.

Ha en solid en!

Kristian, EndreD, Calling and 8 others like this.
  6. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,590
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermorgen. Gjemmekontor Deluxe i dag, håper at VS slipper 2 upper på flyvningen jeg må være på, samt rense og presse en dress selv. Aner ikke hvordan man gjør dette, men orker ikke stå i navy blue med temperaturene som er meldt i morgen.

Kristian, EndreD, Calling and 9 others like this.
  7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    17,176
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

Dagen er godt i gang. Har badet, og snart havregrøt. Etter hvert skal vi til hovedstaden og passe barn og hund. Men først må jeg ha mere kaffe.

Ha en fin fredag!

Kristian, EndreD, Calling and 8 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    38,839
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT.

Dagen med hjemmekontor skal altså tilbringes i bilen, kjøretur med minivogn til Årdalstangen. Heldigvis skal fruen kjøre.

Kristian, EndreD, Calling and 9 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    70,949
    Bonuspoeng:
    293
    Har kjørt Audi e-tron i 5 år, og har vært ekstremt fornøyd med bilen. Så jeg bytter til en 5 år nyere Q8 e-tron. Bilen er så og si identisk, bortsett fra dobbel rekkevidde. :cool:

Jeg har fått bekreftelse fra butikken at bilen er klar i dag, så jeg får forhåpentligvis ingen kontrabeskjed!

RoadKing, EndreD, Calling and 6 others like this.
  10. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    12,682
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Torshov!

Kort dag med hjemmekontor i dag, før turen går til SVG med SK i ettermiddag. Skulle egentlig tatt ferie i dag, men den ble flyttet en uke fram og mandags morgen går turen til DMM via FRA og RUH med Lufthansa. 50 timer på bakken i Saudi Arabia før turen går hjem igjen med samme rute. Nattflyvning på vei hjem med en time stopp i RUH blir beinhardt, men det får gå.

Ha en finfin dag!

Kristian, EndreD, Calling and 7 others like this.
  11. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    10,620
    Bonuspoeng:
    293
    Happy end-of-week!

Qatar skal fly meg og familien til Tanzania på mandag, så nå skal det pakkes litt (særlig for de unge, far selv overlever med en liten cabin bag).

Lurer på å booke Norse til Asia, fikk et godt forslag fra dem om å kjøpe super-slim-business (eller egentlig premium) til BKK fra oktober og utover. Kun handbag. Det funker for meg.

Setevalg koster nesten 1500 kr på toppen, men er fristende å droppe siden alle setene er helt OK uansett. Fløy endel i Norwegian Premium tilbake i tid da de samme 787 var eid av dem. Så jeg kjenner kabinen.

12k t/r Oslo-BKK er jo faktisk utrolig billig for premium class. Lounge på begge sider har jeg på kort uansett. Thai koster 34k på samme rute. Men har fordelen av ekte flat bed istedet for dyp recline.

Choices, choices....

Kristian, EndreD, Calling and 6 others like this.
  12. Froland

Froland Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    Etter å ha vært helt vest på Kapp Verde noen dager (Sao Vicente og Santo Antao) går turen videre i dag til Sao Tome of Principe med denne A321LR fra Lisboa.

Ble to enkle seter på meg å kona. Greit å ha litt tid for oss selv også... .

IMG_4971.jpeg

IMG_4969.jpeg

Forresten så var Santo Antao helt fantastisk og her gikk vi noen fantastiske turer i fjellene. Dette er noe helt annet enn ørkenen på Sal og Boa Vista og kan virkelig anbefales.

Bildet under er fra hotellet/gjestehuset vi bodde noen dager på i Paul dalen på Santo Antao.

IMG_4972.jpeg

Og et meget flott forholdsvis billig hotell ved kysten i nærheten av Cruzinha.
    IMG_4973.jpeg

Kom dere vekk fra turisthelv... på øyene i øst og opplev noe helt annet i vest.

Thomas123, Kristian, EndreD and 14 others like this.
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    17,176
    Bonuspoeng:
    183
    Du gikk altså ikke i denne fella :). Håper jeg er unntaket som bekrefter regelen. Vet ikke hva de skriver, men står det i VG så må det være sant.

Screenshot_20250620_111024_Vivaldi.jpg

RoadKing, EndreD, Calling and 6 others like this.
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    10,620
    Bonuspoeng:
    293
    Hissige folk kjører BMW, gretne folk kjører Volvo, og de som gir f i om bilen faller fra hverandre i fart kjører Tesla.

RoadKing, Kristian, Calling and 4 others like this.
  15. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    17,176
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, dette begynner å gi mening!

16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    27,936
    Bonuspoeng:
    293
    God lunchtid frå eit heimekontor i Sunnfjord. Langt møte med trønderar i dag. Romsdøen snakkar og snakkar og snakkar. I helga skal eg mest truleg køyre to turar til Bergen. Laurdag dreg madammen og ungane på langtur til slektningar på Filippinene som skal gifte seg i sommar. Dagen etter skal eg til by'n og sjå til at rett vert gjort, kjøpe kjøken og komme meg heimover.

Kristian, EndreD, Calling and 4 others like this.
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    880,701
    Bonuspoeng:
    293
    Gretne Gamle Gubber (GGG) kjører Volvo ..

Kristian liker dette
  18. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest!
    Har gjort et forsøk på å bruke evoucher fra senator idag, men det var ingenting ledig for oppgradering sa damen. Da spørs det om det blir avbestilling innen 24 timer, selv om 11k en vei til HKG i biz er ganske rimelig…
    I helt andre enden av spekteret har barna fått skoleferie, og da braker det løs med allslags aktiviteter. Spørs om det blir tid til ferie innimellom turneringer, speiderleire, jubileumsturer, bryllupsfester, Rørvikdager, Blinkfestival, Gladmat, Robbie Williams m.m. Trenger en ego-ferie etter alt det derre! Ha en avslappende helg!

19. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,425
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra AMS! Testet KLM Euro-biz, blir ikke vanskelig for SAS å slå det - om de vil. Apropos SAS så hadde de frysere med nye Hennig Olsen is i utland loungen i dag. Ikke sett det rapportert her! PXL_20250620_150051864.jpg

20. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,728
    Bonuspoeng:
    293
    Og noen kjører Harley :)

Del denne siden