Alternativer til flightconnections.com

Tråd i 'Bonushjelp' startet av The_Dude, 05. sept 2024.

1. The_Dude

The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

Likes mottatt:
    2,298
    Bonuspoeng:
    113
    Har opplevd så mye rare feil nå jeg ønsker å teste et alternativ til dette verktøyet. Er det noen konkurrenter her folk har faktisk erfaring med?

Last edited: 05. sept 2024
    oslo.to.unknown liker dette
  2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,215
    Bonuspoeng:
    183
    Av nyskjerrighet, hvilke feil er det da? Jeg har dessverre ikke noe godt alternativ

3. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,835
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er galt med Flightconnections? Selv synes jeg det er et kjempenyttig verktøy og stemmer veldig godt med realiteten. Man bør dog være forberedet på at når ruter endres, legges til eller tas bort fra flyselskapenes lister så tar det noe tid før det oppdateres, men det er tross alt et verktøy som er gratis.

Storbaba liker dette
  4. The_Dude

The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

Likes mottatt:
    2,298
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bruker betalt versjon og opplever en del bugs rundt det (at jeg ikke får brukt de funksjonene) + irriterende zoom out + at en del direkte, men ikke nonstop-ruter, vises feil. Eksempel: Fra ADD - ser bare ARN, ikke OSL.

Også problemer med kalenderfunksjonen og det vises ruter visuelt som egentlig ikke finnes i det tidsrommet kalenderen står på.

Tilsammen masse småfeil og irritasjoner som gjør at jeg gjerne finner et mer velfungerende alternativ.

Del denne siden