Altfor tidleg mandagsmorgon på flyet til det store utland

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av snus_mumrikken, 24. aug 2020.

  1. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,669
    Bonuspoeng:
    183
    Altfor tidleg med fly klokka 06:00 via CPH til AMS, direkte flyet kansellert når Nederland blei raudt.
    Negativ Covid test før avreise, ny covid test ved ankomst, karantene på hotell fram til negativt prøvesvar før ein får reise på jobb. Bra tiltak av arbeidsgivar.
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,870
    Likes mottatt:
    57,452
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.
    Relativt kaldt på morgenkvisten i dag. Må finne litt mere klær i en pappeske før neste morgentur med hunden..

    Ingen flyturer på en stund, men det er vel den nye normalen.

    Håper alle får en fin uke!
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,730
    Likes mottatt:
    21,915
    Bonuspoeng:
    293
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,141
    Likes mottatt:
    869,587
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten.. vått og kaldt, men det er godt å være hjemme også ..
    T-101 .. lutefisk på Engebrets .. snart jul
    9D49CA5E-D698-43C9-9F3F-E27E72B34E6A.jpeg
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,409
    Likes mottatt:
    29,234
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens. Dette blir nok en uke uten reising ser det ut for.

    Etter forrige ukes tur til LJU med LH fikk jeg «gave-voucher» for adgang til valgfri Senator-lounge. Jeg klarer ikke å se hensikten med det, deles ut med jevne poengrykk etter passert opptjening til Senator status. Noen som klarer å se nytten?
     
  6. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

    Utenfor er det regntungt og grått, med temperatur som minner meg på at høsten er rett rundt hjørnet. Inne er hjemmekontoret i full sving med varm kaffe og IF på ene skjermen.

    Høsten er jo generelt en veldig bra tid for flyreiser (både jobb og privat), så det er noe merkelig å se NULL bookinger i appen. Ikke rart alkoholsalget går opp her til lands.

    God mandag og ny uke !
     
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Helgen var vellykket med litt The Thief. Blir oppgradering til Junior Suite(mindre enn den fikk ved forrige upgrade), litt middag på Roof grill, 5 retters(2 forretter, laks stryk, biff velsmakende, dessert helt grei, 4/5 poeng(blåste og lett kjølig), boblevann og SPA(tid måte bookes) Frokosten var back to normal(tid måte bookes) meget bra som forventet.

    Kan vi kalle dette vellykket, ja vist kan det sies, her har en ladet batteriene, som et lite plaster på såret.

    Ha en super uke.
     
    Kristian, EndreD, haifinn and 7 others like this.
  8. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,399
    Likes mottatt:
    21,129
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim!

    Rart å være på fysisk kontoret igjen og ikke bare gjennom kamera/skjerm. Kaffen er fremdeles ikke helt bra. Kanskje den er bedre fra en kopp som påstår at jeg er fagekspert for primærhelsetjenesten enn fra pappkrus (koronatiltak pga stengt oppvaskmaskin - har ikke giddet å vaske nevnte "ekspertkopp" enda) .

    Jaja, som dere ser har jeg viktige ting å stride med... neste ting blir lunsj, spørs om det er drop-in eller bestilling på de stedene jeg har pleid å besøke før alt bare ble begrenset.

    Ha en flott og coronafri dag!
     
    Kristian, EndreD, Eddie47 and 5 others like this.
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra hjemmekontoret i Oslo!

    Ukens første teamsmøte unnagjort og bare drøye 4 1/2 dag til helg o_O
     
    Kristian, holmen, Torris and 3 others like this.

Del denne siden