Men er det jeg som er blitt mindre teknisk anlagt i det siste, eller er det flere som føler det er lite intuitivt system med å aktivere dette tilleggskortet?
Bestilte et kort til faren min da jeg ikke kan la han bruke opp arven på oppussing, etc. uten at jeg får noe EB på det. Selve bestillingen av kortet gikk smertefritt og ekstrakortet kom i posten (til meg) relativt fort.
Gikk da inn og prøve å legge til kortet i på min bruker, men fikk en eller annen beskjed om at kortet ikke kunne aktiveres på min konto (tenkte ikke så mye over det der og da).
Var og overleverte kortet i går. Jeg hadde jo sett for meg at jeg bare kunne gi ham det og at han kunne løpe rundt og dra det, men vi måtte opprette bruker for ham og hele den sulamitten. Kortet kunne da aktiveres mot denne brukeren. På min konto får jeg bare beskjed om at er kortmedlem på mitt kort?! (basert på de 5 siste sifrene). Jeg får ikke opp hans kort.
Kokt ned har jeg vel egentlig 3 spørsmål til dere som har erfaring med dette.
1. Vil ikke jeg ha løpende tilgang til å se buk på tilleggskortet? Er den eneste måten jeg får se dette på først på fakturaen?
2. Hva om jeg skulle ønske å sperre kortet? hvis jeg ikke har administratortilgang til det, så kan jo faren min hypotetisk gjøre ganske mye skade....
3. Hvordan får man sett EB opptjent med tilleggskortet? (Egentlig ikke viktig, men allikevel det viktigste
)
Vis alt...