AMEX og Eurobonus roter med kort..

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Kenneth79, 04. juli 2017.

  1. Kenneth79

    Kenneth79 EBD, FBG

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    33
    Er EBG og bestilte for noen uker siden Amex Platinum.

    I dag fikk jeg platinumkortet, men det står at jeg er EB basic med et nytt EB medlemsnummer og et brev fra SAS EB med nytt medlemskort basic nivå med samme nye nummer som på Amex kortet.

    Info på SAS-appen og medlemssiden stemmer enda. Oppga medlemsnummer og nivå på søknaden. Flere som har vært borti dette??
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Det er bare å ringe Amex, så sender de deg nytt kort mens SAS slår sammen kontoene. I mellomtiden kan du bruke det du har fått.
     
    Kenneth79 liker dette
  3. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk et Eurobonus sølvkort istedet for gullkort i posten. Ingen hos SAS skjønte hvordan dette kunne ha skjedd.

    Står i alle fall Eurobonus Gold på Amex-kortet mitt.
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,187
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er visst et veldig vanlig problem. Lurer på hvor feilen ligger? Kan selvfølgelig være brukerfeil, men det må nesten være Amex som tuller det til?
     
  5. Kenneth79

    Kenneth79 EBD, FBG

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    33
    Kjapp telefon til Amex som skulle fikse det asap og gi mld til SAS EB. De var kjent med problemet og hevdet at det oppstår pga en sikkerhetsrutine hos SAS..
     
  6. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    587
    Likes mottatt:
    759
    Bonuspoeng:
    93
    Oisann, det var godt å høre.
    Jeg fikk samme problem når jeg bestilte sas seb mastercard.
    Fikk nytt nummer.
    Utallige forsøk senere, har det ikke lykkes... jeg får stadig vekk nytt kort med det nye nummeret jeg ikke har bedt om, selv om jeg morsomt nok får opp min riktige eurobonus saldo når jeg logger inn hos mastercard.
    Noen som vet hva jeg skal fortelle SEB når sas tydeligvis har slått sammen kontoene?
    Kan sas ikke bare slette det tullete nye nummeret, så det er ute av verden?
     
  7. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Fik også nyt nummer da jeg fik SAS MC. SAS har nu slået kontoerne sammen, men SEB kan ikke få min rigtige konto til at være knyttet til mit kort. De siger de mangler noget fra SAS, men da SAS har nogle IT problemer kan de ikke få den information de skal bruge. Indtil da må jeg leve med blåt kort og så håbe SAS / SEB kan få rigtig mængde point ind på min konto når det lykkedes at få rigtig EB nummer på kortet.
     
  8. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    587
    Likes mottatt:
    759
    Bonuspoeng:
    93
    Grisefod, det er lige nøjaktig det problem jeg har.
    SAS har bekreftet at de har slått de sammen, og som sagt kommer riktig Eurobonus-saldo opp på mastercard-hjemmesiden - gjør den det hos dig?

    Alligevel sender de meg nyt mc med nyt nummer :/
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Har fått Amex Plat EBD + 2 x EBD kort.
     

Del denne siden