Hei, Er ny i gamet her og har følgende spørsmål. Når jeg handler mat i Norgesgruppen, bør jeg da benytte trumf + amex premium eller trumf med trumfvisa?? Også veldig takknemmelig for tips for å få best utnytte av amex kortet. Er det mulig å betale faktura/regninger med amex? Finner ingen god information om dette
Hei Ja, trumfkort + amex. Det finnes all mulig info her på forumet. Det tar litt tid å lese seg opp på men er absolutt verdt innsatsen. Jeg begynte for ca 2 år siden og har fått med meg en asiatur i first og skal på asiatur i biz om 3 uker. Begge turene sammen med kona. Alt betalt med poeng. Er også godt på vei poengmessig til neste tur.
Takk for svar, har lest meg endel opp. Men hvis noen har noen supergode tips for bruk av Amex hadde jeg satt pris på det. Fant liksom ingen god tråd på hvilke butikker som tar amex. Vet at det ikke er så mange forsåvidt....
Takk for svar, har sett denne. Men litt lite anvennlig å lese igjennom 70 sider. Må være mulig å lage en enklere oversikt? fek per fylke