Jeg trenger råd fra dere: vi er en familie på 6 personer som reiser minst 2 ganger i året. Det resulterer ofte i 2x6 (to rom)x2 netter. Ellers er det par tur. Reiser oftest til Asia Lurer på om det er noe program som er verdt eller gir verdi for oss å satse på?
Min konklusjon er at du skal reise ganske mye mer enn det før du får noe substansielt igjen fra hotellprogrammene. Jeg holder meg til hotels.com via viatrumf som gir ganske mye fra første natt. Unntaket er i Norge der Strawberry er ganske så enkelt å få gullkort. K
Samme her. Jeg dropper program og bestiller kun hos hotels.com via viatrumf. Da har jeg den fleksibiliteten jeg ønsker og få bra inntjening av trumfpoeng.
Dropper vanlige hotell program, har Genius nivå 3 på Booking.com og Gull på Agoda, men det er bare en tilfeldighet. Hender at jeg bruker Hotels.com og noen ganger booker jeg en måned i strekk på Airbnb. Når det gjelder hotell program kan kjøp poeng kampanjene på Hilton lønne seg, det var i hvertfall ett saffting hull i forhold til å booke på Bali for poeng, noen år siden nå, så er usikker på om det er slik i dag da.
Jeg velger å ikke være jojal Når j startet bonus samling for 9 år siden fikk j matchet til Hilton og sparte poeng systematikk o USA som j tok ut i Asia. Per nå klarer j ikke pppnå noe i et system og booker heller billig/ greit
Har et noenlunde likt reisemønster, med litt høyere frekvens de neste par årene. Etter mye research har jeg konkludert litt som de ovenfor; flashdeals på hotels.com og booking.com med viatrumf. Det har gått totalt inflasjon i status hos Marriot, IHG og Hilton. Amerikanerne trenger bare å søke om et kredittkort, og plutselig har de fått status tilsvarende 30-50 netter i året. Det er vanskelig å konkurrere mot for oss feriereisende.