Andre som sliter med innlogging?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Gullars, 15. mai 2023.

1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    De siste ukene har jeg slitt veldig med innloggingen. Må prøve x antall ganger før jeg kommer inn, og logges ut ganske kjapt igjen.

Jeg har lenge hatt litt krøll med profilen min grunnet et gammelt travelpass fra en tidligere arbeidsgiver som har ligget der. Fikk det fjernet her om dagen, men ser at sas.no fortsatt prøver å logge meg inn som bedriftskunde. Godt mulig at det er her problemet ligger om det fungerer greit for alle andre(?).

2. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, masse feil med dette nå

3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,139
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp. Sliter med innlogging og i tillegg får jeg ofte feilmeldinger i appen.

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Funker fint for meg.

5. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Vært trøblete her i hele dag, funket ca 1 av 3 ganger, virket å være nede i perioder.... også irriterende at det kan klikke, for så å vise at jeg er innlogget et par minutt senere

6. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,203
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det går tregt. Det tar mye lenger tid enn før, men jeg kommer stort sett inn på en innlogging. Det som plager meg mer er at begge de to passordprogrammene jeg bruker ikke fungerer lenger, så jeg må kopiere og lime inn passord hver gang. Timeout er også alt for kort. Nevnte jeg to-faktor autentisering?

7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,721
    Bonuspoeng:
    293
    Etter at SAS byttet loginside har dette blitt veldig tregt. Et tips er at du som regel ikke trenger å logge inn mer enn en gang. Det ser ut som du ikke ble logget inn, men etter ti sekunder eller så endrer nettsiden seg fra utlogget til innlogget av seg selv.

tobeornot999, Gullars and trygveat like this.
  8. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    1Password fikser fremdeles biffen.

tobeornot999 liker dette

Del denne siden