Appen JOYN samler alle bonuskort digitalt

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av chberge, 15. mai 2017.

  1. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Kom over appen JOYN i helgen, virker som en norsk-utviklet app, med fokus på å holde orden i og samle alle medlemskap. Lommeboken blir fort full når alle medlemskortene skal være med til enhver tid, men her får man legge de rett inn i appen.

    Dessverre ser den ikke ut til å legge ved skille på hvilket nivå man har hos den enkelte, blant annet så henter den ut Eurobonus BASIC-fargen på SAS-kortet, til tross for EBD-prefiks. Men dette antar jeg de fikser opp i etterhvert. Kan jo bli spennende!

    IMG_9955.PNG IMG_9953.PNG
     
    Thomas123, Baldrick, Ursa and 9 others like this.
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Er generelt fan av APP'er så denne er helt klar noe jeg må få testet ut. @chberge Du får holde oss oppdatert om når bugs er rettet :D
     
  3. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Gir deg bare medlemsnumrene dine kjapt da, ikke "nødvendige" strekkoder, osv for å bruke den til digitale medlemskort for scanning o.a. Så jeg har allerede alt dette i Tripit, men det er potensiale i appen.
     
  4. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, appen mangler en del, men for øyeblikket å bare holde oversikt over Hertz-nummeret som man aldri finner når man trenger det, er det strålende. Men virker som om de dette bare er tidlig versjon, så her kan det fort skje mye! Skal holde dere appdatert!
     
    DanH liker dette
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Syns ikke dette var helt revolusjonerende, men fin layout.

    Det jeg kunne ønske meg var en app som samlet tilbud og fordeler jeg har via de forskjellige kortene/medlemskapene. For eksempel om jeg står på Gsport og lurer på om jeg skal kjøpe en shorts. Appen kan da fortelle meg om noen av mine medlemskap (eks DNB/SAS/Gjensidige/Norwegian Reward etc) gir meg rabatter eller fordeler på Gsport. AVIS ville vært et annet eksempel. Her er det forskjellige avtaler via SAS, AMEX, NAF etc.

    Det er et enormt hav av detaljer og fordeler for omtrent jeg handler. Problemet er å huske hvor jeg har de forskjellige avtalene, og hva de gir.
     
  7. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har brukt app'en til awardwallet.com nå i tre år, og er rimelig godt fornøyd. Den tracker nivåene mine og varsler om poengutløp, i tillegg til oppdatering av reiser/billeier/hotellopphold osv. etterhvert som de bestilles via respektive nettsider.
     
    Samui liker dette

Del denne siden