Apple/Eplehuset og Via Trumf

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av anders8, 10. nov 2018.

Tags:
  1. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Skal bestille et par nye apple watches og hadde tenkt å ta med meg via trumf bonusen på enten Eplehuset (3%) eller Apple (2,5%), men ser at de nettopp begge to har gjort unntak i bonus for bl.a Apple watch. Men gavekort står ikke på unntakslisten.

    Går det ann da å kjøpe gavekort og få trumf bonus på det, eller er det alltid «gitt» at gavekort er unntatt og aldri gir bonus? Noen som har praktisk erfaring med dette?
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,778
    Bonuspoeng:
    293
    Apple.no:
    Hele nettbutikken (Bortsett fra noen unntak. Det gis ikke Trumf-bonus på følgende produkter og tjenester: Ny iPad Pro, Ny MacBook Air, Ny Mac Mini, Watch Series 4, gavekort, gavepapir, One-to-One medlemskap, Apple Developer Programs og BOSE produkter).

    Jeg ville ventet et par uker til de igjen gir trumf for apple watch, så slipper du å være i tvil.
     
    Wiolenze liker dette
  3. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Ellers er det fullt mulig å vente til DNB har ny tilbudskampanje med Mastercard hos Power, med 20% rabatt på alt. Tipper det kommer en i begynnelsen av desember og en i begynnelsen av januar (men umulig å si om det er Power det er rabatt hos - denne uken var 25% på nesten alt hos XXL, Skeidar er også gjenganger). Riktignok er iPad og iPhone ikke en del av tilbudet, men har enda ikke sett unntak for Apple Watch. Disse tilbudene er eneste grunn til at jeg fortsatt har det gamle DNB-Mastercardet mitt ;) Eneste negative er at du ikke får poeng, med mindre du har et DNB-kort som gir Eurobonus, da...
     
  4. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg mener å huske at forrige Mastercard kampanje hos Power, så var alle apple produkter unntatt.
     
  5. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,355
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    113
    Det pleier å være supertilbud hos Power 4 ganger i året. Nå var det supertilbud for 2 uker siden og vi ser nok ikke tilbudet igjen før i februar/mars vil jeg tro.

    Dette var unntakene sist:

    upload_2018-11-11_11-22-19.png

    Med Singles day idag og Black friday om 2 uker må det vel være mulig å få Apple watch med rabatt?
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Henter frem denne tråden da jeg vurderer å handle iPhone 11 Pro og nyeste iPad. Normalt hadde jeg trodd at begge disse var unntatt fra Trumf via Apple siden det er relativt nye produkter, men når jeg går inn på ViaTrumf nå for å sjekke så er de produktene ikke spesifikt nevnt? Er dere enige med meg at jeg bør få 2,7% på iPaden og 3,9% på mobilen om det som står under stemmer?

    Apple.JPG

    Ser forresten ut som at Eplehuset er borte fra ViaTrumf.
     
  7. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg var inne på samme side for et par uker siden og da sto iPhone 11 som et spesifikt unntak fra bonus - slik AirPods Pro gjør nå. Når iPhone 11 nå er fjernet fra teksten ville jeg vært rimelig trygg på at bonus utbetales.

    Litt overraskende egentlig. Trodde de ventet 2-3 måneder før de åpnet for bonus på de nyeste modellene.
     
    Travellingalf liker dette
  8. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Ut i fra de vilkårene så skal du få 2.7% på iPad og 3.9%. Jeg husker når iPhone 11 kom for salg, så var modellen spesifisert på den siden.
     
    Travellingalf liker dette
  9. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Har pleid å gått en måned etter lansering før det fjernes i teksten på viatrumf.
     
  10. polarexpressen

    polarexpressen Medlem

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    33
    Ja, det kan du være helt trygg på :) Viatrumf sendte ut e-post i går hvor dette tilbudet er spesifikt nevnt - illustrert med et bilde av nettopp iPhone 11 Pro.

    viatrumf.jpg
     
    Travellingalf liker dette
  11. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg sier ikke at apple produkter noen gang, kommer til å bli billige.

    Men 3% cashback med Apple Card og 3,9% trumf, så hjelper det ihvertfall.
     
    Travellingalf liker dette
  12. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,355
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    113
    Apple Card er det vel værre med, men Ikano Visa gir 3% på elektronikk nå i november. :)
     

Del denne siden