Hei, Er det noen eple-frelste som skal til US den 24-26 april for kombi MR/Apple Watch? Har ikke helt landet på om det blir TK til BOS eller SK til ORD,
Jeg er i LA 24. april...håper jeg får tak i en til samboeren min. Prøvde å få tak i en iphone 6 i NY en av de første ukene den var lansert...men det var bare å glemme. Stod i kø fra 4 om morran, og var fremdeles sjanseløs. Blir det like vanskelig med denne her tro?
Ser at BA, Emirates, spg med flere har kommet med oppdateringer av appen for å klargjøre for Apple Watch.
Mulig jeg husker feil, men formen på boardingpass-leserne på OSL er vel ikke helt Watch kompatible? Watch lanseres forøvrig i UK samme dag som i USA. Tenker jeg bestiller den online 10 april så får den komme når den kommer...
Jo...men jeg er redd for at om den blir forsinket e.l, så rekker jeg ikke å få den før jeg reiser...men blir den sendt den 24, eller skal den være fremme den 24? For jeg reiser hjem den 28, og 4 dager...jeg vet ikke.
Neida, det funker sikkert. Du må bare ta av klokka først ... ikke uprakstisk i det hele tatt Såvidt man får lurt telefonen inn mellom de leserne der ..