ARN: Radisson Blu SkyCity eller Radisson Blu Arlanda?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av vegardg, 29. sept 2013.

  1. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    Jeg hadde det så hyggelig på MD80 MegaDO at jeg har bestilt meg billett på Björnströms arrangement også. [Mulig jeg banner i kirka nå, men jeg trenger et par ekstra flights for å komme i mål med Eurobonus Bonus Challenge og må likevel ut og fly et par t/r før slutten av oktober og da passet det bra å kombinere det...]

    Jeg lander sent fredag og har avgang rundt lunsj på søndag. Lørdag går med til MD-flyging. Frågan er hvilket hotell jeg bør bo på. Radisson SkyCity og Radisson Arlanda hadde vettuge priser fredag-søndag via 2-4-1. Waterfront er også et alternativ, men i og med at jeg kommer sent både fredag og lørdag tror jeg ikke det er noe vits i å reise inn til byen for å snu.

    Noen som har erfaringer med de to Radisson-hotellene ved Arlanda?
     
    Last edited: 30. sept 2013
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    vegardg liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke noe banning i kjærka det, vegard. Vi er glade i alle som liker å være på tur. Samme om de heter Randy eller Björnströmsbråten.

    Bodde på Sky City i forrige uke og jeg synes det er glitrende. Legg inn ønske om "refurbished room" da noen er nyoppusset. Som Concierge får du nok et med utsikt mot flyene også. Gode saker. Fin frokost på restaurant Fisk er det også. Evt en sen pils før nalletid.
     
    vegardg liker dette
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nå har jeg ikke bodd på Radisson Blu Arlanda på mange år, men det er ingen gode grunner til å campe der borte siden du må ta buss (gratis) for å komme deg dit. Det ligger ingenting i nærheten til det hotellet

    Men på Sky City har jeg bodd ofte. Beliggenheten til Sky City er liksom hele greia. Du er midt i terminalområdet med en rekke butikker, restauranter og barer som er åpent på kvelden. Du kan også spasere til Arlanda Express eller ta ett måltid/en drink i øverste etasje på Clarion som ligger rett ved Sky City. Utsikt som kontrolltårnet.

    Servicen er bra, rommene jeg har hatt det siste året er nyoppusset og med Concierge status, får du garantert ett av disse. Kan også anbefale flott frokost på Fisk
     
    vegardg liker dette
  5. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Er prisen den samme, er vel Sky City en no-brainer. Lite som slår beliggenheten.
     
    vegardg liker dette
  6. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for mange gode svar! Da blir det Sky City :)
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Enig i at Sky City er å foretrekke om like priser. Imidlertid ar Arlandia ofte betydelig billigere og bussen er som Tommy sier gratis. Frokosten også bedre etter min mening. Ble oppgradert til junior suite på Arlandia, Business class rom på Sky city med gold.

    Et siste alternativ er Park in. 10-15 min med buss/bil. Gamle rom og en mye dårligere standard. Har imidlertid fått rom ned i 550 sek der bort så er en på budsjett er dette også et ok alternativ.
     
    LN-BEF liker dette

Del denne siden