ASIA i juli bonusbilletter ?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bergenser, 23. jan 2019.

  1. Bergenser

    Bergenser Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Hei

    Min kone og jeg har CT og vil reise til Asia i juli. Nå har jeg søkt på SAS både BGO, OSL, CPH og ARN. Er tomt fra alle. Noen som har tips ? Hva skal jeg gjøre ? Vil SAS kunderservice på telefon ha disse billettene, selv om de er "gjem" på nett ?? Vennlig hilsen Helge
     
    watchaddicted liker dette
  2. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Hei Helge:)

    Juli er en vanskelig periode pga. ferie når det kommer til SK. Er det alle SK sine destinasjoner i Asia du tenker på eller en spesifikk? Kunne dere tenke dere å reise med andre selskaper i *A? Hvis *A er et alternativ ser det ut til at det finnes mye ledig mellom for eks. FRA - ICN med OZ i F:)

    Ville også benyttet meg av Expertflyer for å søke opp tilgjengelighet på bonusseter.
     
  3. Bergenser

    Bergenser Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Hvordan søker du *A nå, muligheten for å søke på SAS sine sider er for tiden nede ?
     
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    United.com, huk av for 'Book with Miles'. Det som står i kolonnen Award Saver er seter som kan bookes med Eurobonuspoeng. Søk gjerne leg for leg.

    Jeg bruker google.com/flights til å bygge en reise, for så å se på united hva som kan være ledig.
     
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    United har knepet igjen bonusetene til andre *A selskaper og derfor vises ikke for eks. LH, TG, OZ etc. på united.com. Du kan nok benytte deg av ANA sin bookingside, men der må du også være medlem i deres loyalitetsprogram for å søke på bonusseter:)
     
  6. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Ring Tallinn og hør kva dei finn. Dei finn både Thai og SQ!
     
  7. Bergenser

    Bergenser Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Kan man ringe Tallinn og få råd, dvs stille et åpent spørsmål a la, "hva er ledig av bonusreiser til Asia i juli" ?
     
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Ja!

    Må gjera det, no når dei ikkje har ope sine eigne søkesider.
    Og uansett om ein har expertflyer og ANA, så må ein ringe for å finne SQ

    Berra ha litt flex på dager, og gjerne legg inn ei overnatting her og der, om samme dag er vanskeleg
     
  9. Cuba2016

    Cuba2016 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Avbestillte i går OSL-BKK-OSL med Thai i biz, 20. July - 04. Aug. Hvis det er av interesse
     
    Ursa and watchaddicted like this.
  10. Stavangeren

    Stavangeren Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg vil tippe det slippes litt bonusbilletter på SAS sine langruter i løpet av kort tid. I fjor på denne tiden slapp de iallefall en del til USA (slutten av januar/tidlig februar).
     
  11. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Slapp de hele sommeren på en gang? Eller dag for dag 150 dager før eller annet system?

    K
     
  12. Stavangeren

    Stavangeren Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Erfaringene fra i fjor var at det plutselig ble ledige billetter til destinasjoner i USA i juli, blant annet New York (best tilgjengelighet), Boston og Washington (lavest tilgjengelighet). Dette skjedde vel rundt månedsskiftet januar/februar. Vi ventet litt med å bestille, så da var mye tatt, men booket 12. februar. Da fikk vi fire billetter til NY med Go ut og Plus hjem.
     
    democomputer and indahla like this.

Del denne siden