Avis - bonuskampanjer

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av objk, 21. april 2017.

1. objk

objk Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har over tid benyttet meg av Avis meget gode kampanjetilbud. 7000 eb poeng i fjor, 5000 i år etc.
    Eneste hake er at jeg hver gang må purre for å få kreditert poengene på min EBG konto. Til tross for flere samtaler med hyggelige folk i Avis kundesenter og skriftlig bekreftelse på leier og poeng, så har jeg fortsatt 14.000 poeng til gode - fra oktober 2016.
    Og det er etter å ha purret tilsvarende på leieforhold tidligere.
    Før eller siden kommer nok poengene, men det får være måte på kunebehandling!
    Hadde ikke tilbudene vært så ekstremt gode, så hadde jeg ikke giddet mer. Men nå er Herz på banen...

2. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,377
    Bonuspoeng:
    113
    Kjedelig det der. Jeg har motsatt erfaring. Har mottatt alt av kampanjepoeng fra Avis senest 2 uker etter leieforhold... Bare å mase.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har erfaring med begge deler fra Avis. Noen ganger går det som smurt, og kjapt. Noen ganger så dukker det ikke opp. Husker f.eks en kampanje ifjor på et leieforhold jeg hadde i august. Ikke bare måtte jeg ringe og skrive og det ene med det andre, men i tillegg så kom poengene stykkesvis og delt i bunter på 500. I tillegg til at de ble tilbakedatert, slik at jeg ikke så dem før jeg bladde meg flere måneder tilbake (dette var i desember).

4. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    756
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har aldri fått bonuspoengene fra Avis uten å måtte mase flere ganger. Utrolig kjedelig. I går leide jeg bil i Los Angeles. Skal bli spennende å se om jeg får mine 5000 poeng.

5. tmolvik

tmolvik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    467
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

Dersom du mener å ha poeng til gode og fortsatt har dokumentasjon på hvilken kampanje det gjaldt samt bekreftelse på leieforhold, kan du sende det på PM til meg, så skal jeg se hva jeg kan hjelpe deg med.

Mvh

Thomas

Travellingalf liker dette
  6. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Avis virker å konkurrere med SAS når det kommer til strikk og binders hos IT....

Del denne siden