AVIS kundeservice

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Ida, 07. juli 2015.

  1. Ida

    Ida Spoiler mixer

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Har noen her inne vært i kontakt med AVIS kundeservice? Jeg sendte en mail til cs@avis.no i går, men har ikke fått noen indikasjoner på at eposten er mottatt eller noe. Stille som grava. Begynner å lure på om de i de hele tatt har mottatt mailen, men samtidig kan det jo være helt normalt for AVIS. Noen erfaringer?
     
  2. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    456
    Likes mottatt:
    1,143
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, ser ut som feil mail....forutsatt spørsmålet er i kategorien "alt annet enn bestilling" Er ikke på jobbmailen nå men kan poste i morgen tidlig hvis du ikke gidder å lete ;-)

    Svar kommer etter 3 dager og de nekter å snakke på tlf!
     
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    456
    Likes mottatt:
    1,143
    Bonuspoeng:
    93
  4. Ida

    Ida Spoiler mixer

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    What... jeg ringte AVIS og fikk oppgitt cs@avis.no som konkret epost å kontakte dem på. Det gjelder registrering av eurobonuspoeng. Fikk du "bekreftelse på mottatt mail" når du sendte til database@avis.no?

    @Larata
     
  5. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    456
    Likes mottatt:
    1,143
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, men gått gjennom mail og alt er besvart innen to dager; poeng, regler, oppdatering av profil, klager etc!
     
  6. Ida

    Ida Spoiler mixer

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Får prøvde database da, jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk cs@avis.no oppgitt hos kundeservice på telefon :confused:
     
  7. Storg

    Storg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    75
    Bonuspoeng:
    28
  8. Ida

    Ida Spoiler mixer

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har enda ikke fått svar fra cs@avis.no - jeg kontaktet avis via hjemmesiden (kontaktformularet) for 2 dager siden og fikk en bekreftelsesmail - men ingen svar derfra heller. Nå sendte jeg til database@avis.no - så får vi se om det noen sinne kommer noe svar fra AVIS. Jeg gir meg iallefall ikke før de casher ut poenga :cool: Vurderer å ringe i dag endog...
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Prova att sänd ett mail till SAS och se hur lång tid det tar innan du får svar, bekräftelsemail till trots ;) Som EBG tog det nästan 2 veckor innan jag fick svar från Customer Relations
    För Avis är cs@avis.no är den riktiga även enligt deras hemsida.
     
  10. Ida

    Ida Spoiler mixer

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner ikke hva SAS har med AVIS å gjøre, men whatever floats your boat :p

    Nå har jeg iallefall sendt mail til 3 forskjellige epostadresser, så får vi se hvem som svarer først. De var ikke å få tak i på telefon i dag, selv om de hadde åpent til 18.00...
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Jag gör bara en jämförelse med kundservicen till ett bolag som både du och jag är välbekanta med ;)
     

Del denne siden