AVIS må nå forhåndsbetales?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av runarg, 21. febr 2018.

  1. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg prøvde nå å reservere et par billeier i USA på avisworld.com/eurobonus for å dra nytte at tilbudet om 5000 poeng pr. leie. Jeg har brukt denne siden mange ganger før, og ser til min forskrekkelse at en ting er endret på den siste siden der du gjør den endelige bestillingen. For å få gjort det, MÅ du krysse av for følgende: "Yes, I have read and accept the Pay Now Terms and Conditions.". Før har det alltid vært "Pay Later".
    Dette er en stor endring og jeg tok ikke sjansen på å fullføre bestillingen. Det betyr jo ifølge reglene at avbestilling ikke lenger er tillat uten et gebyr.
    Dette er en stor nedtur. Jeg skal ringe AVIS i morgen tidlig for å høre hva de driver med!
     
  2. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du er PC eller høyere, får du "pay later" bookingen til forhåndsbetalingspris når du kontakter de på tlf.
     
  3. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Opplevde samme problem. Huket av for å godta vilkår om forhåndsbetaling og klikker videre. På neste side fikk jeg feilmelding om at denne bestillingen ikke skulle forhåndsbetale eller noe sånt.
    Ringte og bestilte og fikk lovnad om 5000 poeng allikevel.
     
  4. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv å endre språket til norsk. Det er problemer med den engelske utgaven av siden.
     
    lokke liker dette
  5. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Takk. Jeg endret til norsk, og alt virket fint!
    Men jeg er sjokkert over prisen, lurer på om noe er galt, men jeg sitter med bekreftelsen. 8 dager i jula i Los Angeles, Class E, NOK 1750! Med alle forsikringer og ubegrenset kjørelengde. I fjor leide jeg samme klasse, samme tidsrom, også LA og betalte 3700! Prisene pleier å være en del høyere i jula, så 1750 er billig!
     
    thecoldfish and RoadKing like this.

Del denne siden