Har noen fått denne matchen til å virke, fra President's Club til Hotels sitt gullnivå? https://www.avispreferred-hotels.com/index.php
Ja jeg fikk den til å virke. Men som nevnt over, ikke merket noe til dette hos Hotels.com i etterkant
Har vært gold en årrekke, men fordelene med goldmedlemskap er ubetydelige. Fått en (halv) flaske vin et par ganger. De lager fremdeles vanskeligheter ved prismatch forespørsel, og 70% av hotell resepsjonistene har ikke hørt om noe "gold" samarbeid med hotels.com. Men hvis det er lett å statusmatche så for all del
Ja, akkurat der er et viktig poeng. Har tjent gull hos hotels.com "the hard way" ved å booke mye gjennom dem. Men etter massevis av bookinger, er vel egentlig bonusnetter det eneste nyttige. Gull har aldri gitt noen fordeler, selv om jeg har vært det også i mange år. Mulig en flaske vin på rommet ikke ville vært der et par ganger, om jeg ikke hadde gull - men det er ikke sikkert at gull gjorde noe som helst av fordeler...
Tror de har endret på dette i løpet av de senere årene. Husker at det var noe med gratis drikke/vin etc før, men nå er det ifølge oversikten kun romoppgradering (ved tilgjengelighet) og 2 timers tidlig og sen innsjekk/utsjekk som er gullfordeler. Frokost, wi-fi, kuponger etc står som silver-fordeler, sammen med prismatch og prioritert kundeservice. Disse fordelene er også samkjørt med fordelene i Expedia+ nå ser det ut til (mener det her var enkelte forskjeller tidligere). Skal bo på et par vip+ nå i sommer, så skal hvertfall høre om det blir noe oppgradering (tviler på at hotellet kommer til å være fullbooket...).